檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 檢索 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2014年6月20日 星期五
 您的位置: 文匯首頁 >> 娛樂 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

大方笑談「牙籤」事件 Edison嘲網民好小朋友


放大圖片

■陳冠希昨日新店開幕,好友徐濠縈前來支持。

香港文匯報訊(記者 植毅儀)陳冠希(Edison)昨日到尖沙咀出席自己新店開幕,同場還有老友徐濠縈、何志恩等,陳冠希又入鄉隨俗拜神及為舞獅點睛。問到Edison今次新舖投資多少?他表示不清楚,自己主力creative(創作)那邊,之前在附近開pop-up store成績好好,但因為商場轉型,所以要搵新舖。他說:「因為公司01、02年開第一間店,就係鰫O度,今次返薯A開新店,特別有意思。(女友Ann有來支持?)佢因為要返學,所以沒到。」

陳冠希大方回應被網民嘲弄為「牙籤」事件,他說:「我之前返北京拍戲,在片廠好悶,在網上無聊地回應驉A意思是希望別人尊重我的空間。我沒迫人睇我洁A睇完點解咁負面?鶣蚴Y一個positive的地方。(你網上呼籲大家幫佢『人肉』呢個網民,算唔算網上欺凌?)佢講洴egative,唔負責任。我歡迎人在我面前講,網上講,好小朋友feel,面對面就可以溝通。」

至於問到被叫做「牙籤」可會生氣呢?Edison笑笑口話:「我唔可以話晒全部人,大家有眼睇,我冇所謂,男仔知呢洁C牙籤係用來放入口的,他們咁樣諗起我,我多謝他們。」

阿徐放棄逼Eason跑步

至於好友徐濠縈就表示網民評論是惡意攻擊,叫好友不好畀反應,免蝕底,因為網民是看到你嬲,他們更開心,應該大方扮睇唔到。提到Edison被人公開嗌「牙籤」?阿徐就說:「佢咁靚仔,唔諗牙籤都諗到佢。不過呢,牙籤都係日日用的。」

阿徐表示下半年在K11開新店,稍後去蒙古跑步籌款,又計劃暑假帶個女練跑,她說:「由半公里起步,阿女夠高腳長,唔好浪費人材,希望可以發揮她運動細胞。其實最想個女健康,事關佢同Eason兩父女輪住病。(會否叫Eason一齊跑?)你們幫手叫佢啦,我捉唔到,放棄驉A等佢冇咁忙先。」

相關新聞
少時成員再爆戀情 太妍 EXO伯賢車內密會 斷正
男友尾上偷食「中女」 前田敦子慘遭背叛
GaGa獲判無抄歌
杏演女版半澤獲作者稱讚
Taylor Swift豪宅遭破壞 (圖)
孔孝真遇車禍輕傷
Pitbull舉中指賀畢業
娛聞雜碎 (圖)
杏兒為新劇學唱京劇 秋生願貼錢改善劇組環境 (圖)
大方笑談「牙籤」事件 Edison嘲網民好小朋友 (圖)
丁凡蔣文端將《南海一號》呈現香江 (圖)
郭可盈被女兒促追多個 (圖)
李嘉欣與熊貓開生日P (圖)
法德合拍片《外交秘聞》上海亮相 (圖)
2014版《愛上鄧麗君》北京上演 (圖)
李冰冰視水為財 麥克華堡極親民  (圖)
《變4》電影道具全國巡展 (圖)
薛凱琪稱公司沒「一姐」之分 (圖)
Chilam估波無次中 (圖)
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
娛樂

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多