檢索: 帳戶 密碼
文匯網首頁 | 加入最愛 | 本報PDF版 | | 簡體 
2016年3月16日 星期三
 您的位置: 文匯首頁 >> 港聞 >> 正文
【打印】 【投稿】 【推薦】 【關閉】

訟黨「本土」網友對罵實錄


激進「本土派」插爆

Alex So: 你班政棍以為咁樣華麗轉身9月(立法會選舉)會有得救?

維尼: 成班死政棍,本土興起個(鶠^陣就用力踩,踩唔死本土壯大,就急著(荂^扮本土想佔一席位?

Fbr Monk: 一直割席本土行動,大勢所趨有選票了,就改什麼本土政綱,大狀黨很冇(無)恥!

Nathan Tan: 當日與本土派割席!今日黎(薄^收割成果,公民黨好L無恥!

Zip Zip: 好似毛孟靜,從政已許多年了,如今才來個忽然本土,先來發現人口問題,好似發現新大陸咁。

Ray Wong: 人話本土你話本土,他朝人話食屎,你地(])班大狀係咪又食屎先?

Jacob Leung: 香港傍(滂)沱大雨,你公民黨學人扭大軑(恁^,大家只想看見你炒車。

李穎: 一個黨連自己中心思想都隨風擺柳,咁無風骨,點跟啊大哥。

Chan U Leung: 一個不斷幫新移民(新來港人士)爭取福利既(鵅^黨,臨立法會選舉前話自己本土,食屎啦!

Annieng Ng: 你地(])呢班所謂黿M業黨,依家先講本土,仲要用10年時間,可唔可以讓路,畀返新一代年輕人上。

畢良牛: 你肯定冇睇梁天琦政剛(綱),時代革命呀!即是舊式思維巳(已)落後......由新一代思維的人改變香港。

公民黨擁躉護主

Celia Au: 本土有專利?如果我是專業的就不能講本土?要讓路年輕人?幾歲才算是年輕?其他社會中年せ老年人就要被輕視?

Tommy Chow: 唔講本土又話人大中華膠;講本土又話人假本土,真係好野蠻,好難服侍,你地(])返去奶教主(黃毓民)鞋底啦!

關秀婷: 大敵當前,統統維護香港民主自由本土利益巀珙ㄐA都應團結不被分化、槍頭對外!有些掛茈誘g的皮,罔(肆)意攻擊維護「一國兩制」港人自主的賣港賊,居心叵測!

Ken Wong: 日後本土派攪(搞)出事,死左(驉^人。公民黨送副棺材就夠晒!

Joe Wong: 事實證明,互相批鬥係唔理性同無意義,勸喻批鬥教(激進「本土派」)教徒們盡早放下刀劍,唔好再執行無謂既(鵅^人海批鬥圍剿戰略攻勢了。

Joey Chan: 如果真心為香港,就應團結一致,為何槍口不對保蝗(皇)及建制,而要指茼菑v人,本是同根生,相煎何大(太)急!如果是真心真意為香港,真心愛香港,就要拿出你們真心及熱誠捍衛香港,而不是天天漫(謾)罵。

Andy Ho: 泛民同本土唔好再踩對方先最實際,選舉無錯要分清楚路線,但無必要踩自己人上。

Peggy Yiu: 議會內,勢孤力弱。議會外,一盆散沙。

Fanny Fong: 有理寸步難行,無理橫行無忌!唯有做好自己本份。

相關新聞
反對派砌詞庇「港獨」 (圖)
各反對派議員回應《學苑》「港獨」言論
各界斥反對派「縱獨」成患 (圖)
李國章:「港獨」是「廢話」
《學苑》辯稱「爭民主手段」
微觀點:「言論自由」成煽「獨」護身符
特首:香港~古屬中國 (圖)
話你知:反對派煽排外 「港獨」更囂張
馮巍:「港獨」非主流 中央耐心處理
街談網議:激進分子鬧訟黨 「忽然本土」為「收割」 (圖)
訟黨「本土」網友對罵實錄
專訪:特首無干校政 任校監合情理 (圖)
特寫:年年約學生傾偈 不怕校董會「現激」
特稿:望學生懂「自由」底線
人代建議:黃友嘉倡為北上港企鬆綁
人代建議:王敏剛促建DNA庫 助遠征軍骸歸
盲批《不自殺契約》極度誤導 (圖)
求證求真:指引三層支援 美台也在用 (圖)
教局勉中小學設「生命教育課」
局長訪中大 交流輔導服務
【打印】 【投稿】 【推薦】 【上一條】 【回頁頂】 【下一條】 【關閉】
港聞

點擊排行榜

更多 

新聞專題

更多