logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

汪明荃不熱愛旅行

2016-07-28
■汪明荃■汪明荃

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)汪明荃(阿姐)昨日返將軍澳電視城錄影《娛樂三兄弟》,並宣傳福陞劇團九月假文化中心與老公羅家英(家英哥)合作演出的《蝴蝶夫人》。阿姐表示將要五日演出六場,其中一日更要演出日場。問到是否要很大體力?阿姐說:「唔算啦ok。」日前家英哥自爆阿姐被阿姐投訴工作多,希望他減少工作。阿姐指家英哥都頗為忙碌,經常飛返內地拍戲,很多時都是去完三日兩夜又再走,都幾頻撲。

問到家英哥可聽話?阿姐笑說:「麻麻地,佢有得做都鍾意,佢好他條,通常會早一日去打高爾夫球,又遲一日至返。」問到阿姐會否減少工作陪家英哥旅行?阿姐表示有工作也不會推,而她現時都是幫八和會館及西九做幕後工作居多,而且今年她都很忙,上半年已做了幾次登台,近日才與秋官(鄭少秋)去完雲頂登台返,所以不會去旅行。阿姐自言不是太熱愛旅行:「又要買洁A怕睇唔切蝕底,旅行好,(留港休息較好?)離開香港唔覆電話都有藉口,返到香港就緊張唔敢關手機。」近日全城熱玩Pokemon Go, 不過阿姐就不感興趣:「完全唔知係咩遊戲,冇時間,唔學,同埋成日望住個電話隻眼好累。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片