logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

特稿:「青政」獲戴耀廷「認證」 「熱狗」食葡萄「恭喜」

2016-08-10

「本土民主前線」發言人「獨琦」(梁天琦),被選舉主任裁定立法會選舉提名無效,竟指定由「青年新政」召集人梁頌恆出選「Plan B」而唔益「熱普城」,「熱普城」支持者早已唔順超。近日,所謂「聰明選民」排除了「熱普城」參加「對談會」,但「青政」的新界西候選人黃俊傑卻赫然通過傳統反對派的「篩選」,有份參加有關的「對談會」。有「熱狗」揶揄「青年新政獲戴耀廷飯民(泛民)認證,可喜可賀」。激進「本土」內訌,真係花生食唔停。

所謂「聰明選民」以「建制派」、「非建制派」作為篩選準則,只准「非建制派」參與,涉嫌觸犯選舉法例。但同時,這篩選準則也辣茪F「熱普城」:因為他們連「獲邀」的「資格」也沒有,自是給L火屎,更令他們茪鶞漪O,他們一直不滿「獨琦」過票「青政」候選人都獲「聰明選民」揀中參與「對談會」,可謂「新仇舊恨」,一次爆發。

未獲邀赴對談會 「熱普城」唔順超

「熱狗」之一「Edward Ho」就以《青年新政獲戴耀廷飯民(泛民)認證,可喜可賀》為題發帖稱:「『聰明選民』......每區都會搞一個『參選人對談會』,港島前日做完,新西就大後日星期五做。臐A呢個『參選人對談會』係有篩選既(鵅^,只有佢地(])認為係『真民主』參選人先會獲邀參加,而受邀既(鵅^清一色都係飯民(泛民),社民連同『人力』都有。」

他續稱:「熱普城陣營,係一個都冇既(鵅^,唔係佢地(])自己唔去,係根本冇請,『聰明選民』個官方網頁咁寫架(謘^。至於成日俾人話係新飯民(泛民)既(鵅^青年新政,原來都係受邀對象喎,仲四區全部應承出席。嘩,『聰明選民』請得既(鵅^都係飯民(泛民)自己人,即係戴耀廷都當青年新政係飯民(泛民)喎,Q嘜認證,羨慕死人。」

寸左中右逢源 「四區當選不是夢」

「Edward Ho」又稱,「雷動會鬺貒慾擐V佢地(])access到既(鵅^選民發出配票指示,『聰明選民』預埋青年新政,即係佢地(])都有可能得到雷動配票。飯民(泛民)票又拎齱A同『本民前』粒瀨尿牛丸又食埋本土票,再加埋雷動配票,左中右逢源,四區當選不是夢,我真係恭喜佢地(])呀。」

另一「熱狗」「David Chang」也發帖,指「青政」有份參與「對談會」,「熱狗」蟲泰(鄭松泰)就在帖中留言稱:「(對談會)無搵過我,sosad!」「David Chang」就稱,「佢一陣改口話『有請,你唔到』架(謘^喇。」「熱血公民」首領狗達(黃洋達)之妻「皇后」(陳秀慧)就留言道,「佢有晒CAP圖回覆的了。」 ■記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片