logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

「熱狗」向「青政」「本民前」開拖

2016-09-08

Chau Sheng:四眼(鄭錦滿),選舉已經過驉I有乜要數鼢N唔好再保留!你對敵人留一線?他們不會感激你,反而踩多你兩腳!仲等乜?係時候反擊豲漶I做大事要心狠手辣!

Kelly Ma:既然個d(齱^人誇下口叫人拉佢落黎(薄^,咁請佢自己做好呢一日既(鵅^準備,黨羽亦一樣。今日你出賣人,人亦會出賣你。是真朋友還是朋黨,自己心知肚明。

Alan Chan:本民前青政要狙擊。

Chan Wing Shuen:今次選舉,即使將來有得選本民前青政,一張票都唔會投佢]!

Wong Tsz Kit:馮敬恩、陳雅明、鄺頌晴、王俊杰、劉以正、梁天琦、容樂其,有冇數漏依(呢)班港大精英?

Spi Da:點解政棍呢行越來越年輕?以為睇緊恐怖片!

Alex Cheung:作為港大鼤朵~生,我認為普遍港大鴾H本質係滑頭、虛偽同勢利。

Jessica Shum:話教主(黃毓民)同熱血(「熱血公民」)知有油水先幫,話從來只有青症(「青政」)幫佢地(]),跟住話教主(黃毓民)同黃洋達選舉後立即收割光環, 呢D(齱^口吻完全唔配做人,真係比(畀)個良心人地(])當狗肺,......咁點解仲要接受人家的恩惠呢?

Ken Mui:路遙知馬力日久見人心 ! 人在做天在看!

Sherlock Chronus:唔好再忍,全部清算!

Fanny Ay:適當時候就扮蠢!最憎兩頭蛇、表裡不一、世界仔女、古惑反骨人! 快d(齱^埋堆,等落地獄啦你地(])!

Pang SiuPing:今次選舉係照妖鏡,邊灠隻P路人就一照上哂(晒)水,記住呢班人,總有一日要佢地(])十倍奉還!

Ppyen Lau:卿本佳人耐(奈)何作賊。

Billy Ha:雞,全部都係雞!

Alex Tam:唔好同反骨的講道義,有道義就唔會叫他們「反骨仔」啦!人地(])依加(M家)上左(驉^神^架(謘^啦,我地(])d(齱^「平民」關他們Q事!

PS Cheng:將來佢地(])出事要蕩坋玊皕|去恭喜佢地(])罪有應得!

資料來源:facebook

整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片