logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

張曦雯感謝方中信體貼

2016-09-24
■入行4年,張曦雯首次拍劇。■入行4年,張曦雯首次拍劇。

曾於明珠台任主持的2012年國際中華小姐冠軍張曦雯(Kelly)近日推出處女劇《律政強人》,劇中Kelly和方中信、廖啟智等合作。戲裡戲外都是新丁的她,對茪@班好戲前輩難免緊張,幸好方中信在與她對戲時特別不望茼o,以減輕其壓力,此體貼舉動令Kelly相當難忘。

入行4年,張曦雯首次拍劇,於《律政強人》演法律界新丁潘希文。劇中李佳芯(Ali)與Kelly、黃智雯有深厚的姊妹情,首次拍劇的Kelly表示戲裡戲外與Ali都老友鬼鬼。因為首次拍劇便和方中信、廖啟智這些好戲之人合作,Kelly很多謝方中信對自己的鼓勵。「方中信本身氣場好勁,一出來唔講說話都令我]唔敢出聲,開頭我]都怕佢,為減低我]的緊張,佢會主動同我]講笑。而且方中信很錫我,知道我首次拍劇難免緊張,同我對戲時特登唔望我,唔想畀壓力我,令我可以放鬆囓h做。至於劇中同智雯及Ali都係律師事務所的人,我個角色比較單純,本身唔想捲入太多辦公室政治,可惜最後都不可以獨善其身。印象最深刻是我]3個女生有場傾心事戲,為了更投入,一支紅酒三人飲,飲到high high],三個鰜袪怉滿C」

從小看報紙練好中文

雖然Kelly今次是初哥拍劇,但筆者對她印象甚深,只因過往觀看明珠台,就經常聽到Kelly介紹《Pearl Tonight》。Kelly參選2012年國際中華小姐成為冠軍,能說得一口流利的英文,只因她於10歲時隨家人移民至美國芝加哥。入行後,Kelly主力主持各類型節目。問到她覺得入行4年才拍劇,是否比較遲?Kelly自言做完主持訓練完反應,現在拍劇剛剛好。

「很多人都唔知我中文係OK的,睇同講我都OK,所以好多監製拍洢e都問我『係咪識中文?』。當年去到芝加哥後,父母同我溝通都是用中文,而且也迫我睇中文報紙。以往我連客串劇集都未試過,所以第一日入到廠連企位都未識。好感激監製對我的信任,當中有場喊戲,我自己視為一個挑戰。我入TVB前有拍微電影,拍攝經驗唔多,但好鍾意拍劇的感覺。入行呢4年,雖然未到我拍劇,但我都會好積極地裝備自己,睇好多不同的電影。對白方面因為我做開主持,所以難不倒我。但拍的過程我發現自己有個問題,就是做開主持講對白唔夠生活化,呢點自己要留意。當年隻身來香港發展,只因自己好喜歡這生長的地方。剛回美國探父母,陪媽媽去街市,都有些人認得我,會叫我名,令我好開心。因為我信佛教,相信所有事都會有安排。」

堅持低調處理感情事

早前張曦雯於網上大晒一對又白又滑的長腿,出席活動又不時大騷事業線,令人有無限想像空間。今年她才26歲,身邊不乏裙下之臣,緋聞對象包括胡杏兒老公Philip Lee、莊思明舊愛富二代德越混血兒Daniel、星二代徐肇平。記者笑言Kelly的感情世界都幾豐富,她亦表示自己恨拍拖,而揀另一半最緊要心地好、孝順。

「自己都知道做藝人就一定有noise,媽咪成日話我份人好善忘,好多唔開心的事好快會唔記得。見到一些令自己唔開心的事,我會選擇唔去睇,唔去睇就唔會唔開心。如果我同大家講我沒拍拖,又或是沒感情生活,講你都唔信。自己曾經與富二代拍過拖,但覺得不是自己想追求的東西。正常一個女仔26歲都會有識翵k朋友,但我覺得做呢行,太大壓力,如果不是到結婚一日,認定對方,我都唔會講Yes定No。現在你問我係咪有拍拖,也不會說Yes定No,只會認對方是好朋友。」Kelly解釋低調處理感情事,是因為怕將來如果分手,她再看到報道會受傷,也不想將來的老公會被記者追問太太的舊情,這樣對他不公平。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
新聞圖片