logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

林子祥壓軸現身鄭祖兒婚宴

2016-11-24
■林子祥獻唱賀陳曼娜嫁女。■林子祥獻唱賀陳曼娜嫁女。

香港文匯報訊(記者 植植)藝人陳曼娜女兒鄭祖兒(Joie)前晚出閣,女婿蔡朝旭(Dicky)為今次婚禮特意籌備接近一年,包辦婚宴一切所需開支,花費相當豪爽,並得悉Joie鍾情林子祥的歌曲,決定親自邀請他作前晚壓軸表演嘉賓,獻唱四首歌曲《分分鐘需要你》、 《選擇》、《敢愛敢做》及《我愛你》,帶動現場氣氛高漲,Dicky希望借此將自己心聲代入歌曲,以真人演繹方式送予Joie, 為她帶來一個難忘的晚上。

宴會席間,黃百鳴先生與Dicky上台分享趣事,黃百鳴說:「我之前都曾經試過介紹女仔畀Dicky認識,但好多女仔佢都係無動於衷,當初我仲奇怪,諗緊Dicky係咪同性戀呢,點知無幾耐發現鼳唔係,因為佢問鬻琱@個問題。」Dicky說:「當日我問百鳴哥,Joie你覺得點呢?好唔好呢?百鳴哥就話,Joie呢個女仔好呀,但難度就高髐痐痋A我聽完呢句說話之後,就決定去追求Joie,開始每日寫一封情書畀佢,寫了兩年幾,到昨晚(前晚)都仲寫緊。 」

輪到胡楓上台分享時,四哥謝賢突然出現,令修哥相當驚喜,二人更鬥嘴搞笑,場面十分熱鬧。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻