logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】獨琦認「廢」 「熱狗」照咬

2016-12-05
■有網民對比獨琦現照和舊照,發現梁天琦「抗爭後」變得「肥肥白白」。網上圖片■有網民對比獨琦現照和舊照,發現梁天琦「抗爭後」變得「肥肥白白」。網上圖片

聲稱缺堅實理論基礎要讀書 網民恥笑「唔怕死怕坐監」

搞到香港亂一亂、搶髐j量同一陣營鴾牊麍ㄓ銕貜怴A係咪之後認衰仔就冇事、反對派就會放過你?「本土民主前線」發言人獨琦(梁天琦)繼於前日播出的電視台訪問中自認懦弱後,昨日播出的訪問進一步認自己「好廢」,坦承自己「好多時候都係得個U字」,所以要去讀書喎。除髐@眾網民鬧爆大話獨琦煽人去死、自己就去讀書之外,「熱普城」中人亦大力追打落水狗,包括立法會選舉時不獲獨琦站台鵅u熱血公民」鄭錦滿就大晒自己面對幾多官司都「頂硬上」,亦有人揶揄曾經話要「置生死於度外」嚙W琦謂︰「『時代革命家』兼哈佛碩士生梁天琦︰我唔怕死,但我怕坐監。」■記者 甘瑜

《now新聞台》昨日繼續播出獨琦訪問,一開頭特寫獨琦最近最多時間都用薯P貓玩,梁天琦仲話「見貓好過見人」。其後獨琦就在訪問中sell悲情,稱自己「唔想出街,唔想俾人認得,會疑神疑鬼,會好多陰謀論去諗,精神壓力幾大。」

獨琦又話,今年冇得選立法會選舉,對自己謠翰Y「大打擊」。話鋒一轉,佢就將自己幫「青山新症(青年新政)」站台、忘恩負義無理曾幫自己站台鵅u熱普城」嬼|動,簡單概括為︰「選舉係政治利益鴾幫t,難免會有衝突、好多是非,我係好討厭M洁C」

死撐「勇武」未到盡頭

對於自己突然唔勇武,反而走去讀書,佢就咁解釋︰「我覺得自己仲係好廢,好多時候得個U字,冇真係好堅實鼤z論基礎鰣I後,所以先會去讀書。」不過,佢繼續死撐「勇武抗爭」未去到盡頭,相信將來再有大型抗爭行動,「勇武抗爭」仍然係需要鵅A而自己讀書期間,會將政治主張透過研究同寫文去宣揚。

獨琦既然認晒衰仔,「熱普城」當然係「此仇不報,更待何時?」其中「超音鼠」鄭錦滿昨日就鐪acebook上寫晒自己鵅u抗爭史」,揶揄唔想坐監嚙W琦,一洬滶捏港水謂︰「兩年前,亞皆老街清場時被捕,嬰磲k庭保釋同禁足令,釋放當晚即落旺角繼續行動,之後仲去金鐘參與包圍政總,平安夜又返落旺角搞事,結果被捕還柙,獄中過聖誕新年。往後一直有警察及法庭保釋在身,『光復』行動期間,每次都幾乎再被捕,但係都繼續出薄C『佔領』、『抗爭』、選舉,每樣都鬥生鬥死,而且失敗收場。我心理質素好差,差不多已經搾乾搾淨,體無完膚。我淆底,想過離開,但我仲鰜蛂C」

「國師」狠批敗德敗行港恥

之前已判鷟W琦「死刑」鵅u國師」陳雲當然都要出post,「論梁天琦之敗德敗行」,強調獨琦保薦驉u青症雙邪」游蕙禎同梁頌恆出薄A之後又撇清關係,係「香港之恥」。

親「熱狗」facebook專頁「仇幼聯」就翻獨琦舊賬,指獨琦今年2月仲話爭取民主要用血汗,自己已置生死於度外,大半年後就話自己怕收監,揶揄︰「香港人一於繼續靠梁天琦『時代革命』,前景一片光明呀。」網民「姜維」絕核表示︰「『時代革命家』兼哈佛碩士生梁天琦︰我唔怕死,但我怕坐監。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻