logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民鬧爆「大話琦」

2016-12-05

Benjamin Liu︰人無信而不立,梁天琦把自己以前說過的:「抗爭無底線」,及「寧為玉碎,不為瓦全」,都全部推翻了。

Leung Wing Kit︰呢D(齱^×街真係× up(U)當秘笈。

Anna Chan︰既然玩唔起,一早就唔好出來選,而家搞成咁先話唔玩,去哈佛讀書。

Jay Ben︰荅騚N荅饇捸I

Louis Ho︰有學識有智慧就唔需要你, 抗爭需要唔同角色, 政棍左膠有「眾志」、「泛民」, 我地(])需要勇氣。

Hang Jai︰叫人衝,自己又唔衝,搞到D(齱^示威者衝完要坐監,一句懦弱就想當冇事發生?

Albert Ng︰×你老母啦,當日又話只有勇武是出路,死×街收皮啦,信你班死×街而走出來勇武的後生仔(被拉個(鶠^班)就真係冇將來喇,畀(俾)你班×街害×死呀。

Chun Ka Chan︰佢當初搵梁游兩人代佢出選已經錯曬(晒),明知兩人無料仲推佢上前,太魯莽。

Cyril Tam︰當初好崇拜佢果(鶠^套「抗爭無底線」鼤z念鴾H,睇到佢依(M)段龜縮片,唔知有咩感覺?

Wing Cheung︰點解記者唔覺得奇怪?!之前梁天琦在他自己的節目中承認,無建國方略,連「本民前」未來的方向也不知道。現在梁天琦那(哪)裡來自己的政治主張去研究及宣揚?

Iris Liu︰說時天花亂墜,行事起來不見蹤影,希望年輕人要看清,不要被人利用,否則哭不回來。

Wong John︰唔走得,仲有官司,鷅吨瘍炕C出黎(薄^行。要還謘C

資料來源︰facebook

整理︰甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻