logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民力撐「阿公」

2016-12-05

Benjamin Ng︰敢做敢認既(鵅^人,絕對岩(琚^過敢做唔敢認既(鵅^偽鴨c州(洲)鄉音居民。知錯能改既(鵅^人,一定好過死不悔改既(鵅^人好多好多,絕對唔會係少少。

Leung Peter︰阿公(蘇永康)!我佩服你有膽識挑戰果(鶠^班口講民主自由,但就阻止人地(])發表果(個)人意見鵅u本土」廢物!

Herny Lee︰蘇永康先生:你無做錯!最少實話實說,說出心中話,好過些公民黨、「泛民」議員,滿口胡言,顛例(倒)事(是)非黑白,口不對心!

Cecilia Wong︰欣賞他一句可以反叛,但不能叛國!要識分莊閒!你可以唔認同父母所講,但都唔可以唔認父母!

Andre Ip︰(梁頌恆)撘(搭)的士個(鶠^鵅]下)又真係好×肉酸!

David Chan Chi-Man︰蘇永康寸梁天恆(梁天琦+梁頌恆)寸得好喎,我撐!

Mill Chan︰俾(畀)我會話唔好生梁天鋒(梁天琦+梁頌恆+黃之鋒)出薄I 三大白痴仔! 資料來源︰facebook

整理︰甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻