logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】「阿公」反擊「小學恆」 「我唔會搭的士走」

2016-12-05

邊個會想生個小朋友,變到好似「青症雙邪」游蕙禎同梁頌恆咁?明明一句直白事實,歌手蘇永康(阿公)日前講鬙X薑妨寣A一眾激進「本土派」同「獨派」支持者麍謎心碎到一地都係,隨即對蘇永康群起而攻之。梁頌恆更小學雞反擊,囿蟤洛簽d曾經吸毒屩罈D謠縑C不過,「食鹽多過你食飯」巀洛簽d並無因此退縮,指梁頌恆早前圍堵中聯辦,但最後光速搭的士走人鵅u英雄事跡」,直言︰「我錯就會認,打就企定,唔會學人]咁,帶隊去西環,跟手搭的士走。」言論擲地有聲,一眾網民都大力讚好。

蘇永康早前向傳媒宣佈自己家中將添新成員,被傳媒追問對子女有何期望時,他直言不希望子女「背祖忘宗、分裂國家」,不想生個如游梁般的小朋友出來。梁頌恆知道後當然反擊,曲線稱自己︰「雖然我無吸毒,但令媽咪終日憂心忡忡,未能與她分擔家裡的重擔,實在心中有愧。」希望藉醜化蘇永康去轉移視線。一眾梁頌恆支持者亦隨即附和,說「吸毒者特別愛國」云云,又在網上惡搞蘇永康,翻出佢陳年舊聞等等。

對於上述行為,蘇永康則冇驚過,日前接受傳媒訪問時坦然表示︰「我唔覺意踩親佢]黻號陸琚]魽^嘛,佢]有佢]嚗垂膇痦z解鵅A但希望佢地終於有一日會明白,香港係需要和諧。」

吸毒舊事直認不諱

被問及有無後悔發表「生仔論」而引起風波,蘇永康直言自己做人「從不後悔」,「我M一生人做珈N後悔過,我做人頂天立地,我錯就會認,打就企定,唔會學人]咁,帶隊去西環,跟手搭的士走,我就唔會咁做鵅C」對於有人重提自己舊事,他直認不諱,並指自己當年在香港和台灣沒有引渡法例的情況下,自行回去承擔責任。他又說,後來有年申請外國簽證時,也被要求驗身,以證明自己無再涉毒,他亦順從去驗,最後亦成功取得簽證。

蘇永康坦蕩蕩麊簅A,贏得唔少網民鴾銕龤A認為蘇永康講得琚C網民又反擊梁頌恆至今仍然「賴口音」不肯為自己辱國播「獨」言行認錯,認為蘇永康表達自己意見並無問題。 ■記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻