logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

的士哺乳案網民熱議

2016-12-05

David Cheung:「 雖然個女乘客不嘗試用衣服或布遮掩一下也有一點問題。但總不代表你可以完全冇打格咁放上網: 試想一下如果個女士是你老婆或阿女,無打格咁比(俾)全香港市民睇哂(晒),你會點 ? 其實有冇什麼條例監管的士司機既(鵅^行為?否則好既(鵅^司機都會比(俾)呢爣捙映衰哂(晒)!!!」

Lok Ho:「個媽咪信任你先車上哺乳,你就錄影完放上網。行為極可恥!」

JsJs Man Kit :「的士司機 永遠都唔會得到人家專(尊)重了, 轉行吧。」

Ken Lueng:「我印象中呢位師兄曾都在谷(group)里(裡)講野(洁^頭頭是道!如今做一件甘(咁)樣的事,除累己累人,成個業界形象跌到落谷低(底)!好sad啊!」

陳富樺:「 火都黎(薄^埋!害群之馬!」

Ricky Leung:「人渣,踢佢出group啦!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻