logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

杜德偉無奈手指變奶嘴

2016-12-14
■杜德偉扮BB啜手指。■杜德偉扮BB啜手指。

剛為人父的杜德偉(Alex)即將推出為囝囝(AJ)所寫的全新國語單曲《抱緊處理》,新歌宣傳照昨日曝光。玩味十足的宣傳照中,Alex一身馬龍白蘭度「教父」造型,手抱一個帶有魔鬼小尾巴的BB。這位新手爸爸和演小演員BB拍攝毫無難度,Alex更稱讚BB配合度很高:「BB真係好乖好可愛,我]一路拍攝佢都係自己玩,但係佢對我隻手指好有興趣,不斷想放入口,完全係失控!因為驚有細菌對BB唔好,所以我要洗乾淨隻手先敢繼續拍攝。整個拍攝過程佢都無喊,所以好快就捕捉到我]想要齔e面。」

Alex表示大家有了小朋友之後,就會專注於BB身上,盡心服侍這些小老闆。Alex更笑言:「佢]日頭好似天使咁可愛,但當到魕]晚佢唔肯唌A不斷喊就好似魔鬼一樣。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻