logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】游邪拍片屈政府 網民促「回水先」

2017-01-04

對於「青症雙邪」之一鼢敹滓謠縑A2016年肯定係坐過山車鴾@年:出選立法會,支持度唔高又成日鷇ЖC面前出醜,點知畀佢L到車邊,低票奪得九龍西尾席;諗住可以入立法會播「獨」,但就連頭關都過唔到,宣誓唔跟法例兼粗口辱華,最後被DQ(取消資格)兼爭落數以百萬計的議員薪津同訟費。佢前晚鐪acebook度整鱄荂u禎裝大事回顧」短片,雖然無特別提到自己同梁頌恆一手造成麉驍}風波,但就不斷舉例子聲稱特區政府係「黑社會」,不過驟眼睇落起碼有三點同事實不符。雖然講到口都臭埋,但網民都係鶗y:回水先! ■記者 陳庭佳

游BB鷁u片中一味鬧特區政府,由上年年頭數到落年尾。包括旺角暴亂、確認書事件、橫洲風波、人大釋法同西九興建香港故宮文化博物館等,口口聲聲話特區政府「帶頭破壞既有秩序同規則,玩弄法律、玩弄文字,剝削同迫害人民龠掑O,唔應該稱之為政府,而係黑社會」,仲詆毀香港基本法,話入面一字一句「表面上仍然賦予港人權利,但我]就見到文字底下日漸狹隘鴷穻s空間」。

不過,游BB似乎無做到Fact Check(事實查證),例如佢講去年初有多個學童自殺,「我]聽唔到教育局局長對學生幭擃穧P鼓勵,只係聽到一句『佢]無做好人生規劃』。」

但事實係,教育局局長吳克儉由頭到尾都無將兩者扯上關係,只係強調生涯規劃非常重要。又例如佢話機管局「先斬後奏」起第三條跑道,「即日加收機場建設費」,但其實機管局已經預早兩個月同大眾交代。

爭落成身街數,仲有閒情逸致拍片,難怪網民嬲嬲。「Man Cheung」話游BB解決問題能力零蛋,不停重複係人都知黻暋D,「旨在欺騙無知群眾去盲目誤信天馬行空,脫離現實言詞誇大巀F徒把戲。」「Pun Chan」就不滿游BB口水多過浪花,「做到釂A?搵禷怚J信你?」「Kobe O'Neal」就更加直接:「回咩顧,還鷟先!」

眼利網民「Michael Wong」更指出:「你部MacBook都係用公帑蠵買返薄]謘^啦!你仲好意思封出蟆盜how,扮晒玹搳I你真係厚顏無恥到極!」「Cloudiey Lee」就問:「好富貴喎,咁大張按摩椅,點呀,用納稅人錢買(謘^!」

黑廳玩分身似貞子飄移

值得一提麉Y,成段「禎裝大事回顧」短片,條橋好似抄緊上世紀80年代餬V(音樂錄像),長頭髮鼢嘳B鬖P一個場景入面不停移形換影,仲要係鬗@個黑麻麻麉廳,難免被口痕友質返兩句。「Ian Lui」話成個佈局似電視台躝F異節目,「Kelvin Cas Son Leung」更加抵死:「以為貞子出現。」

睇虧Y內行人鵅u玷句輝」就覺得,咁樣係為鰲謏C剪接難度,更曲線話游BB咬字同節奏跟得到大學新聞系蠸m習,「Formal(嚴格)得薄A把聲依然係有矕e。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻