logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】「青症」眾籌目標 定「不可能」死線

2017-01-04
■短片中,長頭髮鼢嘳B鬖P一個場景入面不停移形換影,有網民覺得場面有躠敻~。 fb截圖■短片中,長頭髮鼢嘳B鬖P一個場景入面不停移形換影,有網民覺得場面有躠敻~。 fb截圖

「青山新症」(「青年新政」)原本話要「眾籌」500萬元打官司,點知游蕙禎鬗艇凳C行話調低目標價到160萬元,大家諗住佢]籌旗變酬賓、三二折都照殺時,原來呢個先係Mission Impossible(不可能的任務)。「青症」前晚深夜鐪acebook出post(帖文),為「眾籌」定出期限:1月9日下星期一。以佢]之前用鱄荋X月先籌得51萬元嚝埡Z,睇怕都無乜可能做到。

「青症」話之前籌到51萬元「已悉數支付作律師費」,而由於預計終審法院會鬘誘諵W旬處理上訴許可,因此必須鬘誘9日限期前籌得終院開庭按金160萬元,叫港人「聚沙成塔」小額捐款,更加製圖列出跑數目標(上圖):每人捐100元就要16,000人、捐200元就要8,000人、捐500元就要3,200人。佢]聲稱「明白上訴成本甚鉅,一旦敗訴,處境堪憂」,但放棄上訴「方為不負責任之舉」云云。

想幾日籌百幾萬元,好多網民都覺得無乜可能,「李廣仙」更加突破盲腸:「話時話苤A籌唔夠160萬(元),上唔到訴,收錢以『青年新症』名義,就算你兩條友破產,都唔使交出薄A但係你]就有權,動用捐款,最後筆錢咪落鬻A]個袋囉,兩隻呃錢怪,又白癡唔晒喎,一定有高人教路啦。」 ■記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻