logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】許智葍羸簻F府 踩錯舊老頂

2017-01-24
■湯家驊在fb發帖寸爆許智腄C fb截圖■湯家驊在fb發帖寸爆許智腄C fb截圖

起升降機方便殘障人士出行,咁都要俾人鬧使用率低?民主黨立法會議員許智蜌@日鐪acebook上貼出一段自己鼣X問,批評政府起升降機,「起完無人用,使用率咁低,咁起黎(薄^做咩呢?」「民主思路」召集人湯家驊睇到個訪問都頂佢唔順,鬖菑vfacebook上出文寸佢︰「現任民主黨議員許智峰(腄^可能不知道這些升降機是『泛民』、特別是他的前黨主席劉慧卿多年來爭取的成果。這些升降機主要不是便利市民,而是建立無障礙通道便利行動不便的殘障人士。也許許議員應問問這些升降機的來由才批評可能會公道一點。」

兩人的fb帖文可謂高下立見,許智蔇g洏X3個鐘有多,網民click like定畀嬲加埋都唔過40,湯家驊篇文個零鐘已經有近270個like同哈哈笑等。

湯家驊寸不熟書 網民like

唔少網民都留言寸爆許智腄C「Andy Wong」就話︰「湯大狀,果(鶠^隻乳鴿毛都未出齊,樣樣事都拎出黎(薄^批評一番,批下(鵅^批下(鵅^計(連)契媽都批埋都品(唔)知,真係弱智無極限。」「Wong Chi Yung」亦話︰「黃屍(絲)除左(驉^反對同嘲笑別人,仲識尐(齱^乜?」「Ken Kwok」再加多腳︰「或者叫許議員自己坐輪椅或者推住BB車行齔鞳A就知屭恭葧X有用。」

其實,起升降機係因為特首梁振英(CY)上任後推出「人人暢道通行」計劃,可能許智艄豪郊H為自己踩韔Y施政就一定冇死,點知咁都瀨洁A仲俾網民「Fung Chan」神回覆話︰「高官說錯一兩句話對雃礄矷A自己硬膠就當道理......」 ■記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻