logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

徐克 周星馳為「西遊」頻過招

2017-01-27
■周星馳、吳亦凡、徐克落力宣傳電影。■周星馳、吳亦凡、徐克落力宣傳電影。

周星馳和導演徐克,內地演員吳亦凡為電影《西遊·伏魔篇》作客有線《電影蒙太奇》接受主持嚴崇天訪問,「西遊記」人物家喻戶曉,星爺卻點將「小鮮肉」吳亦凡擔演唐僧角色,被問原因時星爺搞笑答:「梗係演技啦,除鷚t技,佢仲有咩呀!靚仔?唔覺呀!」星爺說茪騊e荇}克說:「邊有得比呀!」

徐克聞言即唱反調:「我貪佢靚仔呀,剃光頭仲好睇!」星爺聞言掩嘴偷笑,續謂:「導演實唔同意鵅A我]好有分歧,不過有分歧係件好事!好似佢話個個拍「西遊」都用特技,我]就唔用,問你死未!」然則新片跟其它「西遊」系列有何不同?星爺沒好氣地笑道:「除鰽L特技,其實都無咩唔同!」

吳亦凡對能和星爺、徐克兩位影圈舉足輕重人物合作感到好激動和榮幸,並指二人要求甚高,嚴崇天遂追問星爺對吳亦凡的要求到底有幾高?星爺竟笑荓璁V天花板說:「都高過呢度謘I」令嚴崇天忍俊不禁。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻