logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

索密碼被質疑有陰謀

2017-02-08

Brian Ho:拎password(密碼)傻的嗎?

Iris Wong:叫你(提供)密碼嚘籉h數都係釣魚網。

史健仁:當年你有冇參與過「和平佔中」搞鵅u6.22民間電子公投」?我不厭其煩再提醒一次:你麰茪H資料仲係(騿^PopVote手上。

Alan Fok:「雷動2.0」,你中過招嫁(謘^啦,應該唔會再上當啦。

黃鼎麟:鶠]個)系統係咪想要大家幫佢做投票機器呢?

William Leung:鶠]個)系統根本係想套人Account(賬號)去投票做數,而且冇Account更會被注(註)冊。小心有詐,提防網賊。

Ng Benny:安全度幾高server(伺服器)幾勁都好,而(M)家我地(])親手交條key(金鑰)比(畀)佢,即刻bypass(繞過)哂(晒)所有保安啦......

Mark Six:我係唔會投哩(呢)尐(齱^冇意義的票。但你要投就希望你知道其中風險。

Matthew Lam:Big brother is watching you(老大哥正盯荍A)。

資料來源:facebook

整理:羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻