logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

嘆港發展遲緩「超人」哽咽﹖

2017-03-23

李嘉誠在談到近年香港發展停滯時一度感觸,首度在眾人、鏡頭面前哽咽,聲音沙啞重申:「我愛香港,希望再見到本地一直引以為傲的香港......」李嘉誠說畢有點眼紅、眼鏡起霧,哽咽斷續稱「今日香港......GDP......得返2%」,又指自己自上世紀40年代已到香港,認同自己是香港人,香港以往有活力,但今日只見大家顧住「炒樓、賺多齱v,已經無理想。

他其後否認自己哭,稱「冇喊,點解要喊呢,只係有少少傷風,少少感冒。」

望新特首重拾香港奇蹟

集團過去一年香港酒店及零售表現差,李嘉誠期望新特首上任後,要帶領香港急起直追,不要怠慢,要做到香港人引以為榮、國家引以為榮。港人如果可以好好發揮力量,香港不單可受國家看重,亦會受世界看重,「想想香港人感覺驕傲,好多時有奇蹟,我明年90歲,我1940年來香港,感情好深厚,不想睇到香港變到樣樣炡ㄢ繚苤A認真去做,同中央溝通特別好,我]減少好無謂的紛爭......咁細地方,依然做出奇蹟,依然欣欣向榮。」 ■記者 梁悅琴

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻