logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「四眼」圖解圍 指「本民青」先撩者賤

2017-06-13

「熱狗」主席鄭松泰鬧公眾白痴、承認自己只係同「青年新政」等人扮friend,成為政圈熱議新聞。為鷒捖礡A「熱狗」又開始講到自己大仁大義,鬧「青政」都係為鷩陘w經決裂鵅u狗主」黃毓民。「熱狗」鄭錦滿(「四眼哥哥」)前日亦鐪acebook出文,話自己原本諗住舊年敗選後就返澳洲,「但9月5日在機場博覽館看見建制、『泛民』、『本民青政』同叫『一票不投黃毓民』、『教主駕崩』的場面;以及一些口講支持『熱普城』,開票時卻站在『本民青政』那邊的人的嘴臉,令我立定決心留下來戰鬥到底。」不過,有「本民青」陣營中人就踢爆話,當日根本冇人咁嗌喎。

辯稱幫狗主 網民質疑

雖然鄭錦滿個post下有唔少「熱狗」留言支持,但講到自己咁大仁大義,最終只係引來更多鵅u狗主」黃毓民支持者褽熀耤C「Archie Fan」就怒問︰「『教主』家下(鵅^比(畀)你班R×剷『清算』,你講乜×野(洁^呀!?」「Tsz Hay Chow」亦反問︰「咁點解你唔繼續留晌(響)毓民身邊支持佢保護佢?」「Sam Cheung」就突破盲腸話︰「『本民青』衰,唔代表『熱血公民』一定正直。」

向來黐「本民青」鴾中j周X峰就鐪b出post話:「鄭錦滿再以謊話掩飾謊話」,「點票當晚,我全晚都在博覽館內,到天光才走,從來都沒聽過有任何『本民青』的人『同叫』甚(什)麼『教主駕崩』或者『一票不投黃毓民』。」最終仲大鬧「熱狗」係「契!×!弟!」

「本土民主前線」發言人偉哥仰(黃台仰)亦出post鬧︰「其實『四眼』都唔係第一次抹黑『本民前』啦×你老母。由完左(驉^選舉又話我想溝佢條女,又話我傳耳語黃毓民『收中共錢』,又話我陷害『義士』坐監。」偉哥仰話,所有抹黑唔係澄清鰲N係冇證據,都唔知佢想點,仲話「過去抹黑咁多次『本民前』,發現我地(])唔會回應就以為可以持續落去?我地(])唔想浪費時間同你打泥漿摔角咋正直仔。」 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻