logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】麥潤培攬蟲泰極速跪低

2017-06-13

「熱狗」主席鄭松泰(蟲泰)鬧公眾鬧到毫無底線,假仁假義都講埋畀人知,但沙田區議員麥潤培竟然仲鰣滅Y火勢之際,擺自己同蟲泰合照放上facebook,仲豪氣話自己「預鱄琱H小」。結果當然係火速跪低,再鐪b貼道歉啟事啦。真係早知如此,何必當初。

出道歉啟事順便賣廣告

麥潤培鶾D歉啟事度辯稱,自己一開始只睇鰴﹞戲禤ヾA之後睇晒所有洢寣A加上有人提醒,「先知道某人在政界中某些行為不合乎公義」,真係講得夠隱晦。佢仲話︰「身為從政人員,但只顧及地區工作,對政治不敏感是絕不能接受。有見及此公開道歉!本人定當繼續扎根地區,為市民盡做。」

不過你道歉唔等於大家會收貨。「無待堂堂主」盧斯達就出post狙擊︰「沙田區議員麥潤培先生跟誰人是不是朋友,其實都是私人東西,只不過有網友質疑,鄭松泰支持和授意他的組織去網絡欺凌異己甚至支持自己的老人,麥的回應竟然是『政治就是咁』,真的挺難理解。我知道地區實力根本不會有事情能夠動搖,只是這種『存在即合理』令人費解,需知道鄭松泰黃洋達這些人是在傷害一些真名真姓的香港市民。」

網民「Fat Tsoi」亦話︰「點解咁多人死,唔見呢個傻×死,當日起陳國強尾注,響『超級區議會(選舉)』最後一刻至飛甩個提名已經費事再講,佢鴾H生究竟仲要痴(黐)幾多人,×幾多次,食×鱈佼ㄔ臕酯荌橭g自己專注工作,從政人員真係人不臉天下無敵。」

唔知係咪因為太多人唔收貨,麥潤培刪鰼i相同道歉啟事,當什麼也沒有發生。咁樣儮D歉,同蟲泰幭僋y速度又真係一樣喎,難怪佢]係朋友啦。 ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻