logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

趙勁皓父親節贏健美比賽

2017-06-20
■趙勁皓把贏得的獎牌送給囡囡。■趙勁皓把贏得的獎牌送給囡囡。

香港文匯報訊 現年29歲的趙勁皓(King),日前不但度過了人生第一個可以抱虓R女過的父親節,更贏得了「Hkfbf Men Physique 180above」冠軍寶座,令另一半盧頌之大為振奮。親臨比賽現場為老公打氣的她,即時送上愛的香吻,阿King翌日更拿蚍座,與囡囡「踢踢」來個「勝利合照」,興奮雀躍之情不言而喻,難怪King笑言得到了最好的父親節禮物。

為了讓King以最好姿態備戰,DaDa除了每日為King親手炮製愛心低脂低鹽營養餐,及四次比賽都全程陪足老公外,更每件事都為King打點周到,令King大為感動:「老婆除鱄n忙煮飯,仲要照顧我同囡囡的日常生活。好似之前我]會一齊起身湊女,但呢個月佢想我埻@些,所以情願唔出聲自己搞掂。佢又會每晚臨圊e,都幫我執好第二日要用的用品,又在現場幫我影相同拍片,幫我為出賽過程留個紀錄,真係好多謝佢。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻