logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】蟲泰拍檔罵市民 不做「熱狗」不是人

2017-06-23
■「水媽」辱罵港人的帖文,被仇思達截圖上載到fb。fb圖片■「水媽」辱罵港人的帖文,被仇思達截圖上載到fb。fb圖片

身為「熱狗」主席的立法會議員蟲泰(鄭松泰),早前被爆出話「公眾都係白癡」的錄音後,有一班「熱狗」試圖幫他「漂白」,話係斷章取義、抹黑咁話。不過,心裡面鶗y一定冇可能長時間忍得住,在立法會選舉時與蟲泰拍檔參選、自稱「水媽」的「熱狗」張耀心,近日就發帖稱,「香港只剩下『熱城』是最後的人類」喎,當然被群起而攻,「鶦Z街坊鬺A『熱血公民』鼤握丑A既白癡又唔係人......何苦戴上面具,扮作親民,搞什麼『地區工作』,折墮到要『跪地餼豬』呃票?」■香港文匯報記者 羅旦

「無敵神駒」仇思達等一眾「本民青政狗」追住「熱狗」來咬,包括起底近日頻頻落區的鄭松泰議員辦事處阿公岩社區主任黃敬業,及屏山南社區主任鍾雪兒,就係搞「清算」鴾H,又質疑蟲泰話過「公眾都係白癡」,佢]落區都係為鷟嬼|而虛與委蛇,選到選唔到都會咬你班「港豬」一啖,要小心提防,上演了一幕又一幕「獨派」的狗咬狗骨戲碼。

所謂「豬一樣的隊友」,幾個「熱狗」口中忍住唔再口出惡言,但「水媽」呢位阿嬋近日發帖,話「香港只剩下『熱城』是最後的人類,『土共』、『親共』、『泛民』、『泛本土』都是吸血的怪物,其他人會是將被犧牲的傀儡」咁話。即係話,只要唔係「熱狗」,無論你立場如何都唔算係人喎。嘩,納粹黨鶶抮いg時都好似冇話過,唔入黨就唔係人諢A睇薄u熱狗」真係惡過納粹黨。

仇思達當然唔放過呢個機會,cap圖兼發帖道:「繼鄭松泰謾罵『大(公)眾係白癡』之後,在選舉名單緊隨其後的『水媽』張耀心,竟稱『香港只剩下「熱城」是最後的人類』,即係話唔支持『熱城』就唔係人。......全世界都唔係人,得佢]『熱狗』同『青城派』先係人喎。」

他批評,「一個口出狂言、妄自尊大、目中無人麍F黨,又何苦戴上面具,扮作親民,搞什麼『地區工作』,折墮到要『跪地餼豬』呃票?鶦Z街坊鬺A『熱血公民』鼤握丑A既白癡又唔係人,市民瓛慼y熱狗』唔好要喇,費事要鱄I脊骨落。」

仇思達批參選扮親民呃票

仇思達又揶揄,「成班嚴重中二病人,幻想『世界將我包圍,誓死都一齊,壯觀得有如懸崖的婚禮』。希望佢地(])唔會好似國外邪教咁,最後走上集體自殺之路。」有網民就留言笑稱,「熱狗」一向都係咁,又揶揄搵錢最重要,佢]點捨得自殺魽C

此前被仇思達追殺的網民「陳到」黃敬業,就試圖掛起「免戰牌」,稱「由於所謂的罵戰已經對本人家人做成困擾,故一直用的個人戶口已關閉,以保護家人」。不過,他就忍唔住再發一帖,為自己搞所謂「關愛座獵人」辯護,話自己唔係「仇老」,「係覺得依(??)家關愛座既(鵅^現象好荒謬,我們選擇坐下,係希望社會重回正常會禮讓的風氣。......我都唔仇老,咁幫長者量血壓,又有幾虛偽呢?」

仇思達就引用黃敬業此前的帖文反擊:「你推住架BB車,點解要同班老人『眼神對峙』,迫人讓座俾(畀)你陳到?你個仔咪坐緊BB車囉,根本就(係)你條×街想坐!咁都未算,條×樣(黃敬業)仲要用架BB車『唔小心轆到人地(])對鞋』,然後扮洁y道歉』,之後就話自己個仔『大笑』、『父子心有靈犀』,咪即係專登囉!×你個街,呢齯葚z歹毒嚚滮H,真係唔好走去扮關心社群啦。兩面三刀,佛口蛇心,人唔笑『熱狗』都吠。」

「藍鳳凰」爆辱罵長者還拖

話說回來,鬧人]衰人齱A其實都唔見得係好人。「熱城」支持者「藍鳳凰」就上載一幅仇思達及其「益友」辱罵長者的帖文截圖,以其人之道還治其人之身。其實,大家都係一擔擔,就不用分得那樣細啦!

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻