logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

民協老馮唔知醜 引文撐己變吸嬲

2017-07-11
■馮檢基在fb分享了一篇評論挺自己,結果被網民鬧爆,話佢唔知醜。■馮檢基在fb分享了一篇評論挺自己,結果被網民鬧爆,話佢唔知醜。

香港文匯報訊(記者 羅旦)各黨派為可能舉行的立法會補選爭崩頭。在九龍西爭位者中,在立法會選舉中落敗的民協前主席馮檢基,就排除了黨內「新人」,成功「永續參選」,結果俾人鬧爆。近日,他在facebook分享了一篇評論,其中提到已退黨的莫嘉隉u始終拎唔到黨內大部分人的民心」,而原有意出選的何啟明則「鎮唔住」黨內其他想上位者,隨時搞到民協內訌,所以「呢場補選一定要齊心推基哥上」喎。結果?再次俾人鬧爆,話佢唔知醜囉!

馮檢基近日在fb轉發了自稱「一個既討厭黃絲、 又討厭藍絲的媒體人」劉信在《線報》的評論文章,稱譚國僑及莫嘉隉u其實都好想上位」,但前者在立法會選舉落敗,已證明他無力接棒,而「新進」何啟明能夠上位,則證明後者「始終拎唔到黨內大部分人的民心」,但如果馮檢基將個位畀何啟明,兩人一定唔妥,導致民協內訌甚至「滅亡」。

文章稱,西九目前沒有人的知名度比得上馮檢基高,可以搶回民協失去的議席,莫嘉靬峖饃狻都難以在反對派的「初選」中取勝,所以先搶議席,「下屆再談交棒」才是有策略的做法咁話喎。

不少網民留言揶揄。「Chung Him」說:「成篇文講到尾就係『知名度』三個字,你從政咁多年,得呢個selling point(賣點),你唔醜咩?」「Eddie Lee」則指,「應該上次抬譚國僑上就嘜(乜)事都無啦,去新西選根本就是送死,(工黨)李卓人就俾你玩死......」「Alex Tsang」就稱:「不如你地(])個黨執左(驉^佢,或者同其它(他)政黨合拼(併)啦!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻