logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

袁嘉敏 去飯局變「雙失」

2017-07-16
■袁嘉敏■袁嘉敏

香港文匯報訊 袁嘉敏日前自爆出席飯局後獲贈萬元利是,卻被介紹飯局的圈中前輩搶去!事件曝光後,該位前輩身份備受關注,袁嘉敏亮相奇妙電視「娛樂巴巴閉」節目被四位主持大逼供,她仍未肯透露前輩身份,但就承認自己不但失去萬元利是,還埋了4百元賬單,認真激氣!

袁嘉敏回憶飯局時稱:「個飯局係前輩叫我去鵅A佢話約魖潃茠B友一齊食飯,仲叫我軑齱A我諗住係朋友飯局咪去囉!飯後前輩叫我去洗手間,到我出返來時,其中一位男士手都震埋咁畀鱈洇琚A然後就走驉I前輩叫我打開來睇,原來係一疊五百蚊,總數大概一萬蚊,我心諗,乜現在齯H出街食飯帶咁多現金鵅A後來我將利是放在^面,前輩就拿來放髐J佢手袋!之後我]轉場去飲洁A我仲埋400蚊單!」主持之一的張學潤忍不住笑她:「咁你咪雙重損失!」

袁嘉敏不諱言飯局邀約時有發生,但都被她一一推掉。而且她有感在圈中發展已12年,希望轉換環境,今年亦已推掉4部電影,她說:「雖然4部戲都唔使我除衫,但意識好大膽同露骨,我唔拍啦,仲打算退出娛樂圈!」引退前,袁嘉敏今年會推出終極寫真!她表示:「呢本寫真係我自資拍,負責影相麉Y個女攝影師,所以好多全裸拍攝場面,我都無要求清場,無衫荂A我都希望個妝同髮型可以保持靚靚,所以拍攝時化妝同髮型師都在場!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻