logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

林師傑讚女友夠薑

2017-07-18
■林師傑■林師傑

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)林師傑對於女友歐陽巧瑩之前為響應「世界無胸罩日」作惹火打扮,他說:「我都覺得佢夠薑,初時我都唔係好贊成,怕別人指佢標奇立異,但原來女仔戴Bra好唔人道、好封建、old school,所以都支持佢。」問到女友在家中是否都是坦蕩蕩?他笑說:「我已話鬙s佢唔好咁,不過鰜峊衋雩茤Z蕩蕩。(會唔會睇到厭?)點會呀。 」他笑言女友如此惹火,令他有衝動立即去做健身,因為之前經常入錄音室肥了很多,加上又要拍《特技人》要騷肌肉,所以有時間便去操肌。他透露找了營養師及兩個trainer幫他在八日內減了五公斤。

談到舊愛何雁詩被傳因受壓致情緒失控割手腕自殘,林師傑表示真的不知道對方自殘的事,但大家在同一健身室健身,日前也有碰見過對方,大家有打招呼及閒聊兩句,但他就沒有留意對方手上可有疤痕。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻