logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】借反圍標操控居民 鴿黨騎劫業主挨批

2017-09-05
■有居民搜集不同居民鬧爆民主黨的言論。fb截圖■有居民搜集不同居民鬧爆民主黨的言論。fb截圖

民主黨早前就屋h反圍標「發圍」,一副「為民請命」咁嚗芊A但所謂日久見人心,網上一囍a區群組,近日就有多篇鬧爆民主黨鮥ost(帖文),直言該黨鴷萿k會議員林卓廷等人「表面上係反圍標,實際上係靠反圍標拉攏各屋苑法團變成自己人」,用咁鴾漎q去操控居民。佢]仲話,近日粉嶺祥華h業主立案法團開會,民主黨為鷑瑄捫嬼|結果,不惜一邊叫人唔好授權畀人投票,自己另一邊就猛收授權票,眼見選舉結果好似會對自己不利,就寧願一拍兩散搞到流會,怒斥︰「成班非業主騎劫晒成個業主大會!」唔少人都話,好後悔投鬙薔D黨喎。 ■香港文匯報記者 甘瑜

話說祥華h業主立案法團前日開業主周年大會,主要處理兩個問題,一個係同唔同M家嚘瑊z公司續約,另一個係法團成員換屆選舉,咁屋h咁業主翵ヾA關民主黨咩事呢?偏偏民主黨就摻髐@腳。前日林卓廷同民主黨黻狦陪陳旭明就齊齊棟鬘x上,霸住支咪仲順便搞到流會,幾叻。

居民「Alex Cheung」就鐪acebook出post開火話︰「點解民主黨可以咁×街,驚輸鰷輓堛k團就搞流會,成班小學雞......」然後再tag(標籤)埋林卓廷、陳旭明等人要求佢]解釋。

陳旭明就留言話,係因為會議前「出現十分嚴重的問題導致會議流會」,仲射個波去「佳定管理公司」度,話佢]冇按法例規定去處理授權票,仲話有人聲稱俾人搶鬻貒憚礄獢A咁參考大會律師意見後,「唯有宣布(佈)流會」。陳旭明最後仲話,會向佳定管理公司追究責任,佢同林卓廷「一直呼籲業主不要出賣授權書」。

居民質疑借授權票「做文章」

唔知內情鴾H應該見佢咁講就會收貨,但身在其中鼤輓h居民點睇?有居民鐪b打千字文,講返事件來龍去脈,話前日大會準備開會時,場內已經有人派民主黨常用嚘韘滼瘙i去就法團成員換屆選舉拉票,「直頭勁過掌心雷,因為佢直頭係A4紙。」之後陳旭明就搞曮妤藍v票問題,最終流鷛|。

呢位居民就質疑,佢]咻穜藍v票問題大做文章,「但在場人數已達標可以開會啦。咁議員就話堅持唔開。......唔明點解為左(驉^少數人聲稱授權票『數目唔琚z,而令其他99.9%人要一齊流會。以前儱~主大會都一定存在過呢D(齱^問題,結果呢?都係照開。如果真係好似主席同議員講到咁嚴重,點解唔即刻報警?......個人結論:由於有人無把握贏,所以寧願流會。」

唔少居民亦各自出post或留言鬧爆民主黨,同樣話係佢]怕前日會輸鱄茠k團成員換屆選舉,所以搞到流會咁話。

「Alex Cheung」就繼續質問陳旭明︰「(有人搶票)點解唔報警呀? 駛(使)唔駛(使)搵人幫你報呀?」「Nick Lam」亦加入質問︰「呀陳生,聽講你叫街坊唔好畀授權票人,但自己又不斷收授權票,可唔可以解釋下有無呢回事?」但陳旭明就當然冇再回應啦。

網民斥鴿黨「敹摰伅﹛v

有人踢爆林卓廷等人根本無權出席。「Ivy Tam」亦留言怒爆︰「×街白鴿黨公然玩弄我地(])條祥華村(h),話流會就流會,口講叫人唔好比(畀)授權信人,自己收咁多!你乜議員咁巴閉要係(騿^業主大會講咁多野(洁^,有冇授權比(畀)你講野(洁^呀,成日搶咪,垃圾主席做埋應聲蟲,流會浪費幾多錢幾多時間啊!你班議員點會理,因為唔係用緊你地(])蠵嘛!」

「Wing Fat Chan 」同樣爆粗鬧爆民主黨︰「好×嬲,祥華h個業主大會班人不知所謂起哄搞流會。講真,根本自從陳旭明話唔會叫人俾(畀)授權然後私底下係咁叫義工收,係(騿^條h已經想搵人信佢都難,今日班人可能見到形勢唔對路就搞流會,我本身仲特登請假去,垃圾!根本民主黨宜(M)家就係借反圍標泥(薄^控制晒條h搵著(荂^數,之前有線講青衣長安h單工程,民主黨15年有冇去反下自己黨友個地盤?民乜×野(洁^主,B隊個名話錯佢,根本衰×過A隊!」

「Mandy Chan」就話︰「所以業主立案法團都唔應該有政黨滲入就最好。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻