logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】未獲邀嬲嬲豬 傻根大鬧學生會

2017-09-08
■有傻根支持者到民主牆貼大字報鬧中大學生會一言堂。 「中大校園電台」fb圖片■有傻根支持者到民主牆貼大字報鬧中大學生會一言堂。 「中大校園電台」fb圖片

中文大學學生會公然鼓吹「港獨」,前日仲搞論壇話要「堅拒中大政治審查 捍衛學子言論自由」,同樣鼓吹「港獨」鵅u城邦派國師」傻根(陳云根)理應好高興,但竟然掉轉槍頭鷎ル芛|個facebook發炮,其實咪就係因為個論壇冇請佢而請鼳對家囉。「熱青城」班人更衝上學生會fb,聲稱發現傻根黚d言俾人刪驉A於是就火力加倍咁去鬧爆學生會自己帶頭打壓言論自由,一人一句洗版浸死學生會。

不過,有疑似中大學生就反擊話傻根佢]未食藥,叫佢不如自己開壇問下佢個神點解學生會唔請佢出席論壇喎。

論壇邀對家 黃毓民有份

中大學生會前日鰨梮曋d論壇去為佢]鼓吹「港獨」鵀甈偷苭~援支持,嘉賓包括「香港民族黨」發言人周浩輝、「本土民主前線」召集人偉哥仰(黃台仰)、「普羅政治學苑」創辦人黃毓民、「自決派」立法會議員朱凱Y,同盛傳會參選鴾中j學生會前會長張秀賢等。

咁樣黻}容,唔使講都知佢]會一致「捍衛學子言論自由」啦,咁就俾人鬧一言堂啦,但鬧佢]麰曮Y其他人,而係傻根。傻根以中大校友身份,衝髐W去留言鬧學生會「毫無學術廉恥」,質疑佢]話要「港獨」係為錢、為議席、為補選搭雞棚咁話。

佢仲狠批︰「論壇的主題是言論自由,言論自由最重要的是評論意見的制衡,這個論壇全部是『港獨』、『自決派』,有什麼言論自由可言?言論制衡不是要什麼人都請,但必須請一兩個意見對立的或不涉及利益的局外人上台。」佢仲鬧爆學生會公然「違背道德」,搞到論壇成個「內部黨派會議」,越鬧越嬲就話埋學生會係「共匪」。

冇幾耐,「熱青城」班人就聲稱發現學生會刪鰶怌黚d言,於是一班人就大舉上去開鍵盤戰啦。

刪留言引發「青城派」打鍵盤戰

「陳洛生」就話︰「陳雲在這個post留言,但你地(])中大學生會竟然刪post?你地(])仲夠膽話自己捍衛言論自由?係笑話薊熄隉H大學生就有光環做乜都得?」

「John Tam」揶揄︰「言論自由喎, 誓死保衛你齔o言權喎。」「Samuel Lam」亦話︰「學校覺得你地(])翵末蚼硠打N撕走你地(])黈報橫額,你地(])覺得陳雲翵末蚼硠打N刪走佢黚d言,中大學生會嚝ル芴Ё央]洁^學得咁快手,果然係一表人材(才),社會棟樑。」

其後,「陳洛生」聲稱︰「陳雲個post hide(隱藏)完post又開返。應該係見勢色唔對。估唔到中大學生會咁陰濕!」「Marco Chan」就摷返之前學生會選舉醜聞出謠縑J「中大學生會現莊『山鳴』只係(前會長)周X峰用卑鄙手段捧出黎(薄^鴾U莊。學生報鶩捧茖狊謅漟痕G被左膠收拾埋,×到敗走(敗走完就返鑅yradio)。」

不過,大學生鬧交都唔弱謘A「Isaac Ho」直言︰「『青山派』就真係意氣用事啦,由敗選到依(M)家日日怨婦上身!接受唔到少票過(工聯會)鄧家彪呀?」

「Ka Hei Li」就寸嘴問︰「老師,又話移民海外『建國』,幾時走?」「Liu Ka Hin Edmond」亦揶揄︰「返去神壇問下你個×神點解冇人邀請你參加論壇,只可以係到(鰜蛂^打飛機好過啦!廢老。」

鬧嚝x鵅A前晚就有傻根信徒謝同學去中大學生會鴷薔D牆度貼文鬧學生會,話佢]「Hide鰴窄陪欓~(使)講,論壇嘉賓一言堂」。

不過,學生會噚日朝早就話,有關字樣已被「不明人士撕去」,又話自己已「盡力保護民主牆上的字樣,可惜最後未能及時阻止」,仲話為此致歉喎。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻