logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「熱狗」課金長期收 仲問「銀行」文具

2017-09-28
■神駒鬧「熱狗」與民爭利。 fb截圖■神駒鬧「熱狗」與民爭利。 fb截圖

「熱狗」聲稱有好多人課金畀佢]使,不過講到要課返金派小禮物籠絡選民,佢]條手指罅又點會漏出一個崩魽H四眼(鄭錦滿)日前就向專幫基層細路鵅u文具銀行」攤大手板,問佢]姘]筆、木顏色筆、間尺、筆記簿等等,仲要咻60打咁多,俾「無敵神駒」仇思達鬧爆與民爭利,而佢班「益友」更加向「文具銀行」報寸,提醒佢]以後要三思。蟲泰(鄭松泰)幫「熱狗」口鶧},竟然垣I佢同「左膠」屭p怨謠縑A提返自己講電視發牌篇論文俾人投訴,最後辣荇I「左膠」,成件事亂過亂世佳人! ■香港文匯報記者 陳庭佳

神駒前晚鐪acebook上載鱈坅H,封信係四眼以「熱狗」副主席身份寫畀「文具銀行」創辦人,話「熱狗」一直「維護基層市民及弱勢社群權益」,會搞親子同長者活動,想問「文具銀行」25套「立體紙製教學工具」、60打鉛筆、60打木顏色筆、60把間尺同96本A4筆記簿。

神駒鬧「熱狗」正一吸血鬼,收鼲搹h課金,又籌鰹t唔多兩球搞「熱狗仔隊」,仲要攤大手板問「文具銀行」苛索大量文具,「×你老母鄭錦滿做乜唔問尊貴的鄭松泰議員姪買文具呀?立法會無出津貼畀佢咩?與民爭利,正一食屎狗!」

網民鬧「乞兒兜拿飯食」

唔少「益友」都鬧爆「熱狗」 騿u乞兒兜拿飯食」,神駒個傍友「陳興旺」就囿藆|眼上年選立法會「唔記得」申報選舉資助呢件事謠縑A「畀鰲X十萬(元)政府(射落政府度),反對任何有機會被『新移民』(新來港人士)享有嚘盓Q,然後話自己『關懷弱勢』,同真正有需要人士爭文具,笑大人把口。」

「Kevin Yuen」就留意到封信個編號係「001/ckm」,質疑四眼做驉u熱狗」副主席咁耐先寫第一封信。不過,「Timothy Mak」就提醒神駒,話議員唔可以用自己薪津買物資畀市民,唔係就犯法。

曾經去《熱血時報》個聊天室踢館鵅u陳永仁」,前晚就鐪b私訊「文具銀行」斷「熱狗」米路,提醒佢]「熱狗」其實「本身都有錢」,希望佢]三思,幫到真正有需要鴾H,而相信係鍾燕齊本人就覆返佢話「受教」,以後會小心處理。

黐開「熱狗」髽b專頁「剷爆左膠」,噚日就反擊神駒,摷返佢契爺「狗主」黃毓民做立法會議員鶧}巀陪個人利益登記冊,發現狗主都搵過非政府組織贊助長者活動,「仇思達條五毛仲唔開咪譴責!?」「Ronald Lo」就寸神駒又玩回力刀整親自己,「澳洲土著都唔係佢鶗痋C」

蟲泰噚日亦都鐪b開聲,插神駒同班「益友」抹黑造謠、污衊誣陷,不過越褻V多民間組織鍾意同「熱狗」合作,「因為他們發現,我們才是『正直』地做實事的一群。」

蟲泰乘機翻「左膠」舊賬

但係蟲泰轉頭就撩返另一單私怨謠縑A話自己4年前有篇講電視發牌嚝ЁN論文,提到「左膠」借呢樣洁u籌款騙財」,之後佢俾系主任照肺,話有人向學系投訴云云。

當年鶭w款方面非常活躍麉e民主黨成員區諾軒,就抵唔住頸反駁:「唔好講到自己畀(俾)系主任召見咁無辜喎,正白旗旗主鄭松泰......你指控『行騙』,款項鰜蒏v見證下點算、捐畀人你唔講,原本所有遊行開支,全部自食,你鷎ЁN論文度有冇做文獻回顧呀博士?鰤筍控時,畀鱈岔瓴琝r博士?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻