logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】「熱狗」黨章任君賞 攬權尚錢真「垃圾」

2017-10-03
■李政熙將「熱狗」黨章掟上fb任人睇。fb截圖■李政熙將「熱狗」黨章掟上fb任人睇。fb截圖

「熱血公民」,一直做鼢N係搵錢。有前「熱狗」成員早排突然在網上爆驉u熱狗」巀珜飽A其中好多條文,但其中主要都係一個「錢」字,同埋黨主席幾乎獨攬大權。不少前「熱狗」同反「熱狗」者齊齊揶揄,「熱狗」巀珧就係搵錢。點知「熱狗」前「首領」狗達(黃洋達)之妻殘獸慧(陳秀慧)反擊話,自己「冇睇過呢份黨章喎」,當然引來恥笑,話連黨章都未見過,可見呢個「黨」幾咁兒戲。

「狗主」黃毓民此前鷅竷x節目裡面提及「熱血公民」鵅u垃圾黨章」,被踢出「熱狗」鴽鶿F熙即刻「做洁v,鬖菑vfb網頁上載驉u熱血公民」鵅u黨章」,「為免各位朋友唔知道(黨章)到底有幾『垃圾』,等我放埋出薑鞢]畀)大家研究下。」

他更幫口「澄清」:「大家千祈唔好覺得因為而(M)家熱血公民係『垃圾』,呢份炴N等於垃圾,而係呢份洏豪韭N係垃圾,真係要搞清楚,呢樣野(洁^好重要。」

一言蔽之:用盡方法搵錢

睇驉u熱狗」鵅u黨章」,又的確係「垃圾」,尤其「黨務範圍及原則」一條當屬「奇葩」。該條文明文規定「熱狗」可以「以適當的方式去投資及處理本黨非經常使用的款項」、「借人任何有抵押或沒有抵押的款項」及「接受個人、團體或機構作出的捐款、付款及餽贈」,還能買賣土地或其他不動產云云。可見「熱狗」鵅u黨務」就係搵人捐款、作投資、向人借貸以及賣不動產套現等等,簡單一句就係:用盡各種方法搵錢。

「Tin Fong Chak」道:「未見過一份黨章第三點就係講錢。」「Ho Ho Lun」就「一語中的」:「黨務即課金(畀錢)。」

「Wong Wai Lung」則另有關注:「好好奇(黨章)最後果(鶠^點,即係所有洇麰孎鵅A點樣改,都係主席一個人話晒事?」「Harry Kwan」則道:「紀律得個幾點,唔怪之得副主席(鄭錦滿)都可以(因『行政問題』)射落海(無申領30萬元立法會選舉津貼)。」

「獸慧」話冇睇過 被嘲「當公眾白癡」

「熱狗」前「首領」狗達(黃洋達)之妻殘獸慧(陳秀慧)其後發帖反擊稱:「份黨章我地(])都冇睇過冇接觸過,其實份洬U唔垃圾關佢×事?點解咁多唔關事既(鵅^人咁多意見?真係得閒。」「熱狗」司徒小龍也附和道:「咁......(李政熙)無工開又唔駛(使)搵食......係得閒鵅I」

李政熙即時cap圖還拖:「臭×!你扮乜×珈N睇過呢?你想話俾(畀)人知,你自己作為黨員都冇睇過冇接觸過呢份炾琚H?你真係同鄭生(『熱狗』副主席鄭錦滿)一×樣咁on ×,當公眾仲係白癡啊?」

他又向司徒小龍開炮:「呀(阿)小龍,無工開但又要搵食,淨係諗住靠份課金養妻活兒,堂堂一名『師父』搞到要好似脫衣舞男(李曾在《熱血時報》直播節目只穿泳褲擺甫士)咁,係辛苦鵅C」

「Neil Law」就附和道:「因為你(『熱狗』)呃幾百九幾萬(指《熱時》聲稱要成立『熱狗仔隊』所籌得的款項)人地(])先關注你牊嚏A唔通貪你靚同有智慧咩?」「Aggie Tse」就恥笑道:「連黨章都無睇學咩人指點江山?證明佢地(])做野(洁^向來都××流流。」

本是同根生,相煎何太急。前「熱狗」與現「熱狗」為鱄荂u垃圾黨章」「狗咬狗骨」,大家都係搬定_仔,食花生睇戲啦。 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻