logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

「蟲炎」捉協調制字蝨 伍凱欣寸對手

2017-10-03

香港文匯報訊(記者 鄭治祖)口講「大團結」,不過係噴鴾f水隉A冇成本點解唔講,但一講到有實質利益的選舉,就即刻反晒面。中西區區議會「東華」選區提名期今日開始,「瀆誓四丑」之一的姚松炎,就當傳統反對派鶩茖騣桴魖醟N到,撐「中西區關注組」的羅雅寧參選,對撼民主黨鴷豲耵Y。羅雅寧在接受傳媒訪問時就大打「保育牌」。伍凱欣亦唔執輸,潤羅雅寧只識保育,而佢自己就比較全面喎!

羅雅寧近日在接受「香港獨立媒體網」訪問時,話自己鬗丹靚炾竁D一帶長大及生活至今逾40年,且自2005年成立「中西區關注組」開始就跟進區內多項保育、綠化、市區重建等議題。

佢又sell話自己「無政治背景」,可以在區議會爭取其他派和建制派就地區議題共同支持,又希望民主黨畀「街坊」一個機會,參與是次補選咁話。

「蟲炎」比鄭家富更無恥

「瀆誓四丑」之一姚松炎就為自己撐羅雅寧、拒絕跟從反對派「協調機制」支持伍凱欣的決定辯護,捉字蝨稱該機制只規限圍內成員出選,但沒有規定成員不可支持機制以外的人。網民「Daniel Chan」就狠批姚松炎:「利用激進派對民主黨既(鵅^不滿,去增加自已政治本錢,姚蟲炎比鄭家富更無恥!」

伍凱欣在接受「獨媒」訪問時反駁,羅雅寧只識保育,自己除了保育議題外更為全面,又強調自己住過上環荷李活道、普慶坊和皇后大道西,而成長階段就鰝F華,所以「都係街坊」,又標榜自己是「全職地區工作者」:「居民需要求助時,原來你返緊工?你唔覆我呀?全職與否都好重要。」

過去兩屆區議會選舉,伍凱欣曾先後參選同為中西區的堅摩和水街選區,但均落敗,是次又轉區,被質疑是要「霸住個區」,她稱,民主黨自1986年起已在東華開始社區工作,「唔係咩都唔做然後霸住,而係一直希望贏返。......你(羅雅寧)話你係街坊,其實我都係街坊,只係代表民主黨的街坊,可以支持鴽諢C」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻