logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂 > 正文

王祖藍提前請食飯慶功

2017-10-10
■王祖藍■王祖藍

香港文匯報訊(記者 植植)王祖藍、陳嘉佳(小寶)、林欣彤(Mag)和吳沚默昨日到新城電台接受訪問,講到《老表,畢業喇!》一班演員,日前模仿香港大學Dem Beat片段大玩二次創作拍了一條「老表版Dem Beat」,一夜間點擊已超過24萬,祖藍謂是台慶當晚後即興再拍了一個街頭版。

祖藍透露:「當時Mag和小寶成班人正打邊爐,林盛斌(Bob)在家中湊仔女,但全部即叫即到,而口號就是他和Bob度出來。問到拍了幾多次,眾人齊言一take過完成。祖藍表示真係要一take過,唔可能拍幾take,因為當時已經係夜晚十一點幾,驚人家會掉水袋下來,因為都嗌得好大聲。談到反應很好,可會繼續Keep住拍?祖藍謂:「有乜就抽乜啦,抽到最盡啦,睇鴭O排興釂A就拍黻捸C」身為老闆可再請食飯慶功?他謂:「一定會。」不過,祖藍表示在大結局當晚應不在香港,但可以提前慶功。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻