logo 首頁 > 文匯報 > 要聞 > 正文

怕Cheap禎唔嫁又嫁 乳鴿緊張先發炮

2017-10-18

下年3月就係立法會補選,剩返落黈伅☆靰灟曭齱B話短唔短,各路人馬都加緊打口水戰拋浪頭。其中鶶抯鷎x鴾E龍西,先有被DQ(取消議員資格)鵅u青症雙邪」Cheap禎(游蕙禎)唔嫁又嫁,話佢]陣營可能會派人出薄A之後同樣被DQ但上訴緊鴾p麗老千(劉小麗),話如果「青症」有人選佢就傾向唔選喎,係咪玩緊以退為進就不得而知苤C最新就有白鴿黨(民主黨)鼤`水鶧狦陪美容袁(袁海文),聲稱唔會讓路畀「青症」,又翻2015年區選舊賬,話反對派鵅u協調機制」唔應該摻「青症」玩喎。網民就各有睇法,有人覺得白鴿黨阻住「青症」翻生,又有人話「青症」係「鬼」,死都唔投畀佢]。 ■香港文匯報記者 陳庭佳

協調反對派打選戰鵅u民主動力」,鬗W月初有個「初步共識」,就係讓路畀「瀆誓四丑」羅三七(羅冠聰)、小麗老千、長毛(梁國雄)同埋姚松炎,但如果佢]唔去馬或者去唔到馬就未有共識,各路人馬隨時以「初選」定生死。

至於「青症雙邪」的士梁(梁頌恆)同Cheap禎就更加係未有討論,當佢兩個透明。不過,Cheap禎鬘誘諈黕N話,「民主動力」已經接觸驉u青症」。

回帶批區選無協調累街坊

噚日有報章刊登有關美容袁鼣纗D,佢話反對派鵅u協調機制」唔應該加入「青症」,而白鴿黨亦唔會讓路畀對方,原因係2015年區選鶧}「青症」無參與協調,搞到反對派鶼X區都輸驉A「無可能對佢]有蚍ヾA先話參加協調。」

不過,美容袁死都唔認白鴿黨「霸道」,仲話對方依然可以派人去選喎。

網民鬧假民主因議席失義

不過,今次九西補選正正係因為Cheap禎巀陵u出缺。「William Ngan」鬧民主黨虛有民主之名,為鷵陵u無視上年嚙嬼|結果,「還說什麼選舉協調,協你老×臭×!」

「Yeung Sum Biu」就叫反對派一係唔當Cheap禎係同路人,否則全力支持佢就係「應有之義」、「政治道德」,「當初『泛民』護送『青症』再次宣誓,又為羇Q事件走在一起參加遊行,果然是琤峔咻b一起,不琤帤N不是同路人,又再次証(證)明『泛民』中人多重標準,絲毫沒有道德可言。」

另一邊,「Steve Chiu」就叫美容袁唔使同「青症」講咁多,一於去到盡,「俾(畀)鼳(Cheap禎),佢唔知又會唔會 On99(戇××) Ref××king herself 謘I」

「Julia Wong」就話「青症」絕對唔係同路人,而係「無間道」,叫反對派千祈唔好上當。「San Chan」就覺得??家「青症」好難有票,不如谷返小麗老千仲好。

唉,爭乜魽ACheap禎、小麗老千、美容袁齊齊去馬,溝埋民協「facebook管理員」馮檢基一齊蟆窗u九西瀨尿牛丸」麮癒I

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻