logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】講大話呃埋自己 戇橋堅戇居

2017-12-07

反對派拉布明明係用埋灡ヰ虪疚D去妨礙議會,甚至香港社會運作,但唔知係咪大話講100次連自己都呃埋,當正建制派係修改議事規則黿o益者。

被謝偉俊窒:最開心係市民

話說公民黨黨魁戇橋(楊岳橋)噚日就鶾q台度話,降低立法會全體委員會法定人數,肯定係建制派最開心,因為佢]可以「大解放、大釋放」,唔使困鬘萿k會喎。議事規則委員會主席謝偉俊就窒返佢轉頭,話以前立法會成日因為點人數去拉布、搞流會,如果通過鱄茩蚼q,就可以令議會發揮返作用,「最開心一定係市民。」

反對派班友成日唔去開會,但建制派就少個人都唔得。戇橋噚日就話,降低立法會全體委員會法定人數後,建制派以後20個人就可以保住會議運作,唔使去到以前35人咁多,大條道理咁假定反對派議員唔使鶭雪|,仲揶揄話若修改議事規則議案通過,「最開心一定係建制派。」

謝偉俊就反駁話,以前因為反對派用點人數去拉布、搞流會,令議會都要用大量時間去應對呢灠暋D,變相監察唔到政府,仲失去操作能力,「講就係監察政府,實際上就履行唔到。」所以佢就話,如果通過驉A「最開心一定係市民。」 ■香港文匯報記者 鄭治祖

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻