logo 首頁 > 文匯報 > 副刊 > 正文

【作業簿】大時大節

2017-12-29

林 作

又到12月尾,街上面隨處都可以見到聖誕燈飾同埋大大小小的聖誕活動,晚上的大型商場以及維港兩岸就會變得非常熱鬧,一家大細或者情侶都會去感受一下冬日聖誕的氣氛同熱鬧。

大家可能會好奇,外國的聖誕,尤其係作為基督教國家麰^國,聖誕氣氛會不會比香港更重,有更多盛大麍※囥O?實情係,除了大城市以外,好多地方都係死城。仲記得有一年儭t誕我留鬗津,打算閉關讀書,結果差點餓死。點解?絕大部分鴾H都選擇返屋企,99.9%黻茤掖ㄓㄟ等芛N,連餐廳都唔開門(仲勁過農曆新年),唯一屹立不倒的只有Saintsbury或者Tesco等超級市場。而一直秉持住「君子遠庖廚」理念鴽琱S唔太識煮食,結果只能靠乾糧或者即食麵度日,好慘。

不過老實講,如果你問我,聖誕節黥X日我都會寧願學下英國人咁,留鰜峊囍P家人或者朋友安安靜靜咁度過,順便睇埋英超儭t誕快車。其實唔止係聖誕,元旦、復活節或者其它大節,我基本上唔會出去參加所謂儭`日慶典。第一,我真係好討厭去同人逼逼逼。香港地方已經夠細,一去到大時大節,放煙花睇燈飾鵀a方就會變鷒U聖節巀鶖菃{,行都行唔郁,環境極度惡劣,完全無氣氛可言。

第二,我一直都唔明白湊熱鬧呢種活動。香港人,總係鍾意流連鬖U種唔同麍※吨坐丑C一有大型節日活動出現,就更加要拉埋三五知己一齊去。個人認為,呢個係一種怕蝕底鴾葴A。一年先有一次麰陋优※吽A唔去就好似會Miss灟垠n洁C加上去完之後又可以同朋友吹噓,邊度邊度的活動好好玩,有咩係唔可以錯過,然後鰝B友羨慕加崇拜鴷堨中滿足鬫菑v齔篝a感。朋友聽完,基於人去我又要去鵀牉s心態,又拉埋兄弟姊妹團一齊去,結果就係香港稍有規模麍※妘ㄦ|多人得要命。

以前(被迫)去過唔少香港儭`日活動,其實都係千篇一律又或者因為地方所限,對比起外國麍※坋仵薵^及內容都大為遜色。假日係應該用薯n好休息,難得有幾日可以遠離工作好好叉電,點解仲硬要出去同人逼然後仲慘過返工呢?我真係寧願留鰜峊鱞赫悁n過。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻