logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】疑幫咖喱飯做打手 林忌寸爆郭永健

2018-01-04
■郭永健話要令公共交通唔會變成「牟利工具」。 fb截圖■郭永健話要令公共交通唔會變成「牟利工具」。 fb截圖

雖然「民主動力」就立法會補選場「初選」鬗筏茪14號先至投票,但係各路人馬已經開始互爆陰毒。其中鷊s界東,工黨主席郭永健呢頭話唔要畀公共交通成為牟利工具,儺Y即刻俾自居「時事評論員」鵅u林忌」起勢咁寸,又話佢個建議小學雞,又叫佢捐晒成份糧出薄C不過,「林忌」出鬫W黐開郭永健個「初選」對手、「新民主同盟」咖喱飯(范國威),呢鋪究竟係咖喱飯派打手出薔替遜鴾漶A定係「林忌」自把自為剷爆「左膠」,就只有佢兩個先知苤C

身為史上最「短命」區議員鼣╞簸楚A前日朝早落鬙h馬鞍山,同民主黨區議員李永成視察巴士班次,仲話如果自己當選儭隉A會同新界東鴾牊麍ㄟ狦陪聯手解決交通問題,「讓公共交通真正以民為本,而非成為牟利工具」喎。

「當選解決唔到係咪自殺?」

「林忌」轉頭鐪acebook連出幾個po(帖文)鬧爆郭永健,先薑@招指桑罵槐:「原來工黨的張超雄以及民主黨的林卓廷都係廢的,所以當選魖潃茈萿k會議員都無法處理新界東的交通問題,卻要郭永健當選先可以處理。咁你兩位咪辭職退位讓畀郭永健做囉,霸晒全香港立法會工作來做好冇?點樣解決呢?哦,當選就可以解決,真係好有說服力呀!當選鷒悃M唔到係咪自殺以謝天下人?......中學生選學生會,咁樣政綱都被人問到口啞啞啦小學雞!非牟利工具真係好偉大,不如由『左膠』份糧開始,成份糧非牟利囉好冇?」

「非牟利公交」被嘲資助水客

越講越扯火,「林忌」再出多兩個po,質疑工黨個「非牟利公共交通工具」建議係咪要全港免費坐車,由政府資助水貨客,又話「左膠」要「非牟利」儭隉A可以由自己免費接載開始,「唔使諸多藉口要收十萬一個月先『研究』點樣去做謘C」對於「左膠」謠縑A有乜洃u可以月入十餅洁H都係得一份隉A咪就係碌到入立法會囉!■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻