logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】「箍票文」得罪人多 劉鬖J被圍插

2018-01-04
■有「熱狗」摷返劉鬖J(右)幫傻根拉票幅相出薄C fb圖片■有「熱狗」摷返劉鬖J(右)幫傻根拉票幅相出薄C fb圖片

本來3月立法會補選曭嵽苀ㄚY質晒鬗E龍西劗銦A之但係自從撐開「港獨」鵅u社區網絡聯盟」發言人劉鬖J話有意出選新界東、同佢舊老闆咖喱飯(范國威)打對台之後,新界東曭嵽秅籵礞妣屭炟岈部C自稱獲得「青症雙邪」的士梁(梁頌恆)支持嚗B鬖J,慌死「本民青」瓛憧摯鷖降},又鐪acecook打鷜g文箍票,講到自己係「本土派」名門正宗咁,俾「熱狗」回帶擺返佢前年幫「城邦派國師」傻根(陳云根)拉票幅相出薄A而「青症」個「狗頭軍師」林浩基更同的士梁打對台,鬧劉鬖J扮「本土派」喎!

當「民動」的「初選」無到

自從劉鬖J出襄傮Q去馬之後,辣茤@喱飯不特止啦,一直話獲得「本民青」支持麉e學聯常委張秀賢亦都好唔滿意,加上佢擺明當「民主動力」個所謂「初選」無到,睇怕就連工黨主席郭永健都得罪埋。

佢前日鐪acecook打鷜g文,話呢個補選議席唔單止「屬於」的士梁或者西瓜琦(梁天琦),因為的士梁係代西瓜琦出戰,而西瓜琦翵C一票都是憑旺角暴亂鵅u義士」犧牲而換返薄A所以呢一席係屬於「義士」以至成個「本土派」。

佢話:「我沒辦法坐視這場因為整個『本土派』被DQ(取消議員資格)而產生的補選,變成一場普通的選舉。因此,我認為『本土派』必須參與於今次補選當中,最低限度都可以控制輿論走向,甚至迫使『民主派』正視『本土派』和『旺角抗爭者』的聲音。」言下之意即係「朕即『本土』」隉I

網民鬧兩面三刀

雖然「熱狗」無話去馬玩補選,亦都唔似會去馬,不過黐開「熱狗」鵅u網上三國人物」「趙雲」都睇唔過眼劉鬖J咁講洁A質疑佢如果覺得新東場補選係「整個『本土派』被DQ而產生」,即係話「本土派」只有「青症雙邪」,「睇糟entus Lau(劉之洋名)已經對『本民纂z的票源流晒口水。」「Marco Wong」直頭扔鰲T劉鬖J幫傻根拉票麍菑Wfacebook,鬧佢兩面三刀,「佢認同鵅y本土』理念係乜×?」

「狗頭軍師」林浩基睇完幅相擰晒頭,話劉鬖J明明支持「熱狗」套「永續基本法」,仲話的士梁無約佢去BBQ,所以反對人]做議員,「記憶猶新啊,??家出黎扮『本土派』,係當香港人係弱智定自認自己係白痴(癡)呢?我唔識分鳥(了)。」一度係Cheap禎(游蕙禎)個「Plan B」黻K健恩,亦都鬧劉鬖J講法同話西瓜琦食人血饅頭有乜分別喎。

得罪晒幾瓣人,劉鬖J即使入到閘,睇怕連按金都垠曭臐I■香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻