logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂頭條 > 正文

視《撒嬌》為代表作 視后大熱宣萱:永遠有驚喜

2018-01-10
■對於被封視后大熱,宣萱認為愈熱門就愈未必中。■對於被封視后大熱,宣萱認為愈熱門就愈未必中。

香港文匯報訊(記者 梁靜儀)宣萱昨日到中環出席法國嬌蘭護膚品牌活動,現場又分享養生及護膚心得。

有份入圍角逐無言x慶頒獎禮最佳女主角的宣萱,對於被睇好會得獎,她表示多謝,但認為永遠有驚喜,愈熱門就愈未必中。問到是否冇信心?她說:「現在平常心,唔會太緊張,有獎契N開心,相信得獎鶩2017年都花鬫n多心機去拍戲,自己都好畀心機拍。」她又稱拍《不懂撒嬌的女人》時沒想過迴響及收視如此好,到現時出街仍會有人叫她劇中的角色名Mall姐,心裡已好滿足滿意,並視該劇為入行廿五年來的代表作。

勤敷面膜通淋巴備戰

問到今年會否再拍劇?她表示同TVB都會有合作,暫時提過一套,貴精不貴多,現時拍戲追求開心,除了角色同團隊之外,對手都好重要,如果夾唔到就好困難,其他控制不到的就不理會。她又透露應該會再開拍《使徒行者3》,她又說:「阿Mo(陳豪)個角色死驉A除非翻生,(會接拍?)睇對手,上次都係因為阿Mo,呢個係接拍其中原因,仲有Chilam(張智霖)同古仔(古天樂)都想合作,但古仔未必會睬我。」問到是否會拍《尋秦記》電影版?她說:「你]問返古仔啦!我都係聽order做洁A都有矕虧搹P緊張,咁多年都冇合作,對佢都有信心,佢會有把握先至開拍,都係值得等。」她笑謂若再合作,別人一定會拿他們的舊作比較,所以現時有得休息就休息,又會勤敷面膜及做機通淋巴,還有刮痧,畢竟已不是十幾歲。問到是否同古仔一齊做?她笑說:「男人唔使啦,其實男人好處就係變成點都冇所謂,只會更有男人味,但女人唔得。」她謂放假比開工還要忙,除了要做運動及美容,還要見朋友。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻