logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【特稿】張秀賢遇襲 被嘲「自編自導」

2018-01-10
■梁金金出文諷刺。 fb截圖■梁金金出文諷刺。 fb截圖

在反對派「初選」前夕,有意參加立法會新界東補選嚝Щp前常委張秀賢報稱前晚深夜遇襲,同樣想選新東鴾u黨郭永健、中大學生會前會長劉穎匡都鐪acebook出文譴責,但成日俾人話人緣差鴭@喱飯(范國威)唔知點解反應低調,只係留言話「撐住」就算,繼續鐪b做宣傳。向來鍾意陰謀論鴾牊麍ㄐA對呢件事都充滿猜測,有人認為係張秀賢自導自演,有人就覺得可能係「初選」對手所為,又有人再調轉諗覺得可能係想藉事件傷咖喱飯,一個「初選」又鬼打鬼又咁多理論,乜佢]唔ヱ均H

「初選」前鬼打鬼 咖喱飯最傷

話說張秀賢噚晚凌晨鐪b出文,話自己前晚11點鬗j圍離開餐廳後就俾人襲擊,右手、頭部等受傷,仲入埋院w。事件一出,郭永健同劉穎匡都鬖菑vfb出文,話「譴責兇徒施襲」,又慰問張秀賢,要求警方盡快做洁A唯獨咖喱飯就咁鰡i秀賢個post留言話「撐住」,完全唔鬖菑vfb提對手受襲一事。

不過,反對派呢類報稱受襲事件都唔係第一次發生,今次信唔信就真係人人唔同睇法。有人就入鱈堥謈ˉヾA「北區水貨客關注組」召集人梁金金(梁金成)就話︰「『泛民初選』前,候選人張秀賢受襲,冇理由係建制派阻佢出『初選』,又或者幫佢谷票吧?咁唔通係......」明顯係覺得係佢纗鴾漵珙陛C「Wan Wan」亦話︰「常理推測,建制做機會低,因為佢選票流唔到去建制個(鶠^邊。」

「Ringo Ng」就再調返轉諗,出文話︰「張秀賢街頭遇襲,最『傷』可能係范國威。」似乎覺得件事可能係終極反間計。

有好多人都俾反對派呃過而變得警覺,質疑事件真偽。「Kent Li」就話︰「犯(泛)民狗最叻自編自導自演!」「Michael Lws」亦話︰「又造抽水新聞。」

fb專頁「無神論者的巴別塔」就寸到出面︰「由公佈自己有跟圍標開始,下午先收刀片、半夜再比(俾)人打,呢個舖(鋪)路成朱凱Y第二嚗@本都真係寫得太完美。」再加上「補選近了」、「世人都兵行險著(荂^」等hashtag(標籤)。

佢之後再出多個post問人,「其實你班友知唔知真正買兇係點?」就話之前禷R兇新聞,受害人都係身中多刀,對比張秀賢話俾兩個南亞人「一直望住」,再俾人用遮打,形容好明顯係「苦肉計」喎。

張秀賢似乎都唔忿氣俾人話老作,之後又出post「詳細交代遇襲過程」,話有兩個市民幫佢call白車等,仲話個頭腫魖潃茼魽A右手唔可以完全屈曲喎。其實反對派都慣鰽L限陰謀論謚捸A講到尾大家都係爭補選個位而互相攻擊隉C ■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻