logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

熱點民議

2018-01-11

何女士:加咁多租壓力好大

加咁多租對我好大壓力,我個單位面積得200多呎,月租2,000多元,加上水、電、煤氣費用,每月開支都要3,000元,仲要畀醫療開支,雖然兒子有工作,但收入不多亦不穩定,搵埋都唔夠交租,如果有租金援助幫補一下都是好事。

陳女士:負擔大要死慳爛慳

我個單位面積得200多呎,但因為樓層高,月租要2,700多元,再加租8%就要接近3,000元。我老公已經過身,暫時靠仔女幫補交租,但都要自己補貼一部分,加上我有骨質疏鬆和要買助聽器,每個月都要使200元,如果加租真係好大壓力,要死慳爛慳。

江女士:租援未必幫到幾多

加租8%是意料之內,早兩次都係加咁多。我們住觀龍樓的舊樓,租金相對較觀龍樓新樓便宜,影響都無咁大,但新樓租金貴點,同一加幅下租金加得多一點,住戶負擔可能較重。

租金援助未必幫到幾多,舊樓住戶多數是獨居長者,容易申請;新樓住戶較年輕,父母尚未退休,仔女剛進入社會工作,唔上唔落,家庭入息可能會超出限額。

郭先生:私樓茤苭[幅更高

加租8%是意料之內,我現在所住單位面積400多呎,月租近2,000元,但我本身有做的士司機,月入大約1萬元,而且有積蓄,都算負擔得起,壓力不大。公道點說,外面的私人物業、茤觓痕鬻騥Q,加幅更高,但居住環境又不見得好幾多,租金援助亦多少幫補到有經濟困難的人,比起在外面租房不算吃力。

圖/文:香港文匯報記者 岑志剛、顏晉傑

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻