logo 首頁 > 文匯報 > 娛樂世界 > 正文

傅穎單身暫不想拍拖

2018-01-17
■傅穎同Supper Moment為服裝品牌拍攝廣告。■傅穎同Supper Moment為服裝品牌拍攝廣告。

香港文匯報訊(記者 植植)長居北京的傅穎同Supper Moment(SM)昨日在屯門為服裝品牌拍攝廣告。傅穎去年同陳曉東合作,問到陳曉東開演唱會,傅穎表示想去睇,問佢會唔會做嘉賓?傅穎說:「呢個要問佢,不過我同佢、佢太太都有食過飯。今次拍廣告中會有4個造型,對酬勞亦非常滿意。(平時會唔會同男朋友做運動?)現在單身,上年和平分手,因為大家冇乜機會見面,不過大家仲有聯絡。(新一年想唔想拍拖?)暫時唔想拍拖。(係咪被對方hurt?)唔係,大家見面少,性格又係問題,大家係和平分手。」

講到昔日好姊妹鄧麗欣(Stephy)憑《空手道》獲頒「第24屆評論學會大獎」最佳女演員,傅穎表示:「好好,好開心,對演員謠興ㄖき瘙o到人嚜{同,恭喜佢。」會唔會打俾Stephy?傅穎話:「唔會,咁耐都冇打。(可以趁機會打破沉默?)得豲漶A你幫我寫就得,大家各自安好。」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻