logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【特稿】職工盟「戰神」又點火 落格疑雲再升溫

2018-01-17

新一代「戰神」終於誕生啦!在落格疑雲中,職工盟清潔工會幹事杜振豪將所有質疑職工盟鴾H都打為「惡意中傷」,結果激嬲成班KOL,累職工盟被人圍剿。佢近日又出post話質疑職工盟鴾H都係「蒼蠅」,問人點解用有「過百萬會員」鴾u會公開所有賬目,薯P「三幾十萬港紙的罷工基金」職工盟比較喎。結果,真係老師又中,俾人踢爆基金明明之前有四十幾萬元,加上海麗工潮再籌得二十多萬元,結果剩返一半?又難怪俾人質疑落格囉!

犯眾怒鴽顳飩言i能越「戰」越過癮,近日再發帖辣質疑職工盟餥OL。佢話:「不得不欣賞,蒼蠅也有蒼蠅的專業。最絕的是,竟然用一個過百萬會員、會費逾億英磅(鎊)的外國工會,來比較一個有事籌款無事停擺、總數得三幾十萬港紙的罷工基金。獨立公司獨立戶口年年公開核數報告,當然最好。但如果用這個標準,民間籌款可以休矣。」

籌得逾六十萬變三幾十萬

本報冇話過佢係「獨」而佢自己亦唔認係「獨」餥evin就麜個「倫敦人妻先生手記」fb專頁還擊。佢點出杜振豪話「總數得三幾十萬港紙的罷工基金」:「你唔好嚇我呀!你個罷工基金在2017年8月31日有42萬(元),海麗村(h)事件餘額係22萬(元),即係你個基金有64萬(元)。我唔知道一個幹事要幾唔上心先可以講到得『三幾十萬(元)』,你係想講六十幾萬(元)呀嘛?」

Kevin仲反駁杜振豪話佢好咱~國工會薯P職工盟比麉控:「不是我強行要把你們比作外國工運組織,而是你們派過來的熱情粉絲叫我『係英國罷工基金都係呢種運作方法』,我先幫你用英國的工會黎(薄^做比較架(謘^,依(??)家你又唔愛我比較啦?」

網民:捐得少就無數睇?

佢跟住就咧潃茞茬W模工會組織黻答k薔期y杜振豪:「新加坡shell的員工都係3,100人左右,但係呢,佢地(])個工會個年報同財務報告都擺左(驉^上網,仲有成六十頁咁多,似乎擺唔擺上網,其實唔關規模事鵅C......員工人數只有1,300人的Batelco公司的工會,......但佢地(])呢個蚊型工會竟然都可以將報告放上網任人查,雖然只係好肉酸的一頁,但起碼叫做有嘛。......如果連一個在巴林小工會的標準也達不到,唔止民間籌款,連工運都可以休矣。」

fb專頁「得罪講句」也針對杜振豪鶗y「總數得三幾十萬港紙的罷工基金」同佢埋單:「罷工基金用淨42萬(元),再加海麗事件餘額22萬(元),點解會淨番『三幾十萬(元)』?42(萬元) + 22(萬元) = 三幾十萬(元)?」帖子仲標註「除左(驉^落左(驉^格我真係諗唔到第二個解釋」、「條數真係好難計」薑o佢。

另一帖則係揶揄杜振豪自稱係「蚊型工會」嬼羲k:「職工盟邏輯:人地(])條數清係因為人地(])會費過億,我地(])得幾十萬(元)咁少所以可以求×其。」標註仲話「鬼叫你捐咁少」、「你捐過億咪有得睇我盤數囉」、「你捐咁少叫人點上心」、「完全係你問題」等。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻