logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】職工盟蠱惑籌款 語言偽術掩私袋

2018-01-12

海麗外判清潔工的工潮結束,但係其間巀w款風波似乎仲有排搞。話說職工盟用「支援海麗罷工」籌到逾28萬元,但其中得4萬幾元成為「罷工津貼」,仲有23萬元就留薄u支援日後其他工人抗爭」喎。職工盟秘書長李卓人就話,佢]「一早講明」籌得款項部分會落佢]「罷工基金」個袋,而做法「得到工友一致同意」喎。不過,有網民就搵返職工盟等反對派組織當日派鼣瘙i,其中講明籌得款項會「全數」支持海麗h工友,質疑職工盟玩緊語言偽術,魔鬼原來在細節中,根本同佢]口中礸L良僱主一模一樣。■香港文匯報記者 羅旦

李卓人被指「又私袋」籌得款項,職工盟幹事杜振豪等就出post,話係激進「本土派」抹黑,仲上載鷘黎u盟同埋民協區議員楊彧鵀傢鼣瘙i「以證清白」,話其中清楚講明係為職工盟嚚}工基金籌款,而且仲講明在支援海麗h工友鵀P時,「餘款」會撥作支援其他工運。

單張寫全數 海麗工只收$250

不過,唔少人發現楊彧所派鼣瘙i裡面係用驉u海麗清潔工友罷工基金」鵀W義,職工盟單張亦係話籌得款項「全數」支援海麗h工友諢A質疑職工盟係玩語言偽術。

「譚梓軒」揶揄:「一直以為『所有捐款全數用於維持工友罷工期間的生活』係指會比(畀)曬(晒)清潔工人們......原來係你捐幾多佢地(])都只會收到每日$250......」佢仲標註驉y我閱讀理解0分」、「係我錯我無睇清楚條款細則」等。

網民:捐款者不知情等於呃

「Po Lam」也說:「『全數』支持工友謘A不過又會有『餘款』。嘻嘻,開始懷疑自己識唔識中文。」「Nico Tang」就道:「都是罷工基金,不要分得那麼細。」「Carol Wong」也道:「其實係咁,『海麗清潔工友 罷工基金』,『友』同『罷』中間,有隔一格架(謘^!做乜唧!」

「Caesar Lam」就話:「最重要係donors(捐款者)知唔知,又同唔同意。你叫人捐錢但唔話俾(畀)人知蠵原來有第二個用途,咁同呃錢有咩分別?「Emily Yeung」直指:「個個都諗住快d(齱^捐錢俾(畀)d(齱^工人應急赯嚏A邊估到惡魔在細節隉I」

「Chan Kwok Kee」就道:「下次唔該係籌款箱上大大個字寫明你損(捐)一佰,實得$20俾(畀)工人。咁就清楚。」「Connie Tse」更回帶:「情況同上次『聲援抗爭者遊行』,口講就所有抗爭者,出post又列齊百幾個抗爭者個名,最後係(騿^捐款箱細細隻字13+3,騙徒手法大致一樣,第日捐款時真係要睇清楚!」

工潮例籌款 何須搞基金

有網民就更加用心,指職工盟鶩茤瓵蛂u罷工基金」,條數至今都唔清唔楚。「Adam Wong」指:「根據『勞工權益基金』網頁內文,於碼頭工潮結束後成立,除碼頭罷(工)籌得的餘款$90755.78,加上基金開始時籌得的30萬元,結餘有近40萬。」

佢繼續話:「今次清潔工潮為何不直接動用該筆款項,反而一開始先籌款?如果每次工運都一開始就籌得足夠甚至有餘的善款,又為何要成立基金?另外『賬目交核數師審核』又有冇公開讓公眾人士或捐款人查閱?」

「Kaiho Like』也道:「點解捐款唔係累積?由2013年開始計到現在9-1-2018止的數目?之前d(齱^錢去曬(晒)邊?點解唔直接用?又要再捐!」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻