logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【網議政事】鴿黨「初選雙失」 鬼打鬼有排睇

2018-01-16

反對派自導自演鴭瓵蛂u初選」噚日宣佈結果,最終新界東由「新民主同盟」鴭@喱飯(范國威)「勝出」,九龍西則係之前被DQ麉尷Q炎,意味傳統反對派將由呢兩個人代表出選相應鵀a區補選。話就話「初選」係想團結反對派鴾O量,但事實上好多聲音都係你唔妥我、我唔妥佢,例如有人就想睇「雙失」鴷薔D黨,鰤K海文輸畀蟲炎、死敵咖喱飯又勝出下,點樣含淚助選;有人就話咖喱飯贏到,證明尸位素餐龠Е峇牊麍冇辦法再把持大局;亦有人鷈峈╞撲QDQ,已經率先擔心排第二鵀捅鴃]馮檢基)萬一真係「Plan B」上位,咁應該點算。到底立法會補選黈伬啎牊麍ㄔ繴|唔會鬼打鬼,你話呢?

政治呢家炟u係好絕情謘A理得你鬖a區服務幾多年,老馮最終得23.52分,遠遠落後於空降西九、但得到各反對派加持、咧64.22分屩峈╮A咁就成為驉uPlan B」,原本諗住打埋立法會選舉最後一仗,咁就變成最後一程。至於民主黨黻K海文就得12.25分,真係輸髐E條街。

新東向來都係激進派鵀a盤,今次就各路人馬加持都冇用,工黨郭永健都係得23.51分,慘狀同老馮差唔多,而民主黨死敵咖喱飯就有57.11分,意味民主黨今鋪真係要含淚助選啦。而學聯前常委張秀賢其實同郭永健差唔多,但因為團體票冇乜,所以以19.37分排包尾。

劉細良恥笑傳統反對派「離地」

被稱為「舔范堂堂主」黈伂人劉細良,佢髽acebook專頁「城寨」就出文笑傳統反對派,話佢]脫離民意,「新東力捧郭永健,不惜用負面宣傳攻擊范國威,在總計分中佔10%的組織投票中投給郭,違背新東選民意願,究竟是漠視民意,還是私怨當道。至於姚松炎,本身是DQ受害者,問政能力有目共睹,民主黨民協還要死出薊均A結果大敗而回。今次『初選』是民意力量的展示!」

fb發文恭喜 鴿粉斥「鬧劇」

民主黨噚日亦死死地氣鐪b出文,話「恭喜晒姚教授同范先生」,幾咁見外呢,佢]話會「尊重『初選』機制」,全力支持呢兩個人喎。不過有讕F黨支持者就留言表示不滿,「Lam Clarence」就問︰「又俾(畀)佢(姚松炎)選多次?」「Homa Homa Cheung」直接話︰「鬧劇一場。」

有齯H贏鰴ㄦQ贏到盡,例如蟲炎方面,就有好多支持者不滿老馮可以做「Plan B」,驚蟲炎萬一入唔到閘,到時就要含淚支持老馮。前鴿黨成員羅健熙睇到就嬲,鐪b出文話︰「最後個結果係你贏,但若果因為 Plan B 唔琱艉臙N蘊(醞)釀想推翻成個機制,係極度不負責任、缺乏政治倫理、沒有道德、輸打贏要、公然走數(下刪大量平時用謙x政府的字)既(鵅^事。強烈呼籲教授(蟲炎)身邊的人唔好再出薨餼楚B試水溫,希望教授可以自己親自清清楚楚講一次你係尊重呢個機制。」

不過,「Tin Fong Chak」就鶱僭滓魚g文度留言話︰「 教授好似係清清楚楚咁講驉A佢唔會跟呢個機制。」仲引用埋之前蟲炎話「Plan B」未得到反對派所有政黨同意,要再作討論咁話。睇薨O場鬼打鬼真係睇到投票鶪曈ㄔ繸o。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻