logo 首頁 > 文匯報 > 政情與評論 > 正文

【信不信由你】表面似公正 計落有出入

2018-01-16

「民主動力」噚日開記招公佈「初選」結果,話前日有約2.6萬人投票,仲將電話調查、實體投票同組織投票3個部分分開計分列晒出薄A仲列到小數點後2個位,好似好仔細、好公正咁喎。不過,有網民就發現,「民主動力」公佈嚗あr,計落去有出入,於是留言問「民主動力」點解會咁,但「民主動力」當然冇回應啦。

要短時間內砌好條數好難謘A「民主動力」噚日就公佈鬫U個「候選人」得分係點計出薄A鬗蚳雿ぞ曭犒q話調查部分,佢]就話個計算方法係「以非建制支持者為基礎,再集中分析『初選』候選人在第一和第二選擇的得票,前者乘以三分,後者乘以一分綜合計算,結果以『票值』顯示」。

睇呢段文字到一蔔ㄜ羉糬n,總之佢]就設定鰼灝S別鴾膠﹛A咁我]睇數字啦。鶾q話調查入面,新東黿i秀賢鵅u票值」係305、范國威係923、郭永健係287,加埋241棄權或無效鼤憮,咁總數就係1,757啦;九西方面,馮檢基係633、姚松炎係366、棄權或無效係179,加埋總數就係2,115。

網民質疑「造數」

網民「Jackie Lee」就留言質疑數字有問題,話九西嬼`數應該係2,116、新東係1,756,佢仲同大家計返比率話︰「如果305佔20.14%,總數應該係1,514,923佔60.89%總數應該係1,516,287佔18.89%總數應該係1,519,點解3個百分比會出唔同總數?」不過「民主動力」就冇回覆呢位網民黚d言囉,但唔緊要啦,反正好多網民直情覺得成個「初選」都係「造數」咋嘛。

另一方面,噚日有唔少人都慶祝姚松炎打低搵大巴車市民去投票龠壁阭礡A講到「邪不能勝正」咁,但有短片就顯示,有姚松炎鴾銕貜抴N鷇壁阭鴾j巴上面向老婆婆派姚松炎龠Ё獢A連阿婆都問佢「咁做冇犯規咩」,但對方隨口就話冇。姚松炎事後都有回覆傳媒查詢,話自己冇批准過人咁做喎,但就話鶩茼甈鬼灝A及有向市民提供利益,所以唔覺得有犯規囉。■香港文匯報記者 甘瑜

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻