logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

網民戥老馮唔抵 批反對派辱民意

2018-01-23

Kenneth Luk:又係香港民主最黑暗的一天。

Milka Wong:「民主派」終於成功「DQ」。

Leslie Chan:口叫「反DQ」自己卻先「DQ」基哥,咩玩法?基哥,你好慘, 名副其實被「屈基」。

Sum Cheng:當日班友話「DQ4」是「DQ」埋投他們的每一票,是侮辱民意。點知到他們初選,就迫走基哥。他們正是「DQ」緊鰝勴鴽諻糬籅漕C一票。如此以少數人意願凌駕結實的選票,視民意如無物,實在可恥。

Brett Ryan:上次「雷動」都未同你]計,今次初乜選呀,根本係一場戲,係呢班人逼我今次唔會將選票射落海,最憎偽君子。

Lun D. Chan:唔洗(使)估,「Plan C」袁海文過幾日必定被宣佈退選。

Man Chan:「泛民」才是最大的政治強姦犯!

Benjamin Liu:以後「泛民」再冇資格去批評鄭若驊「知法犯法」,M家佢]連自己定下的「初選諒解備忘錄」都可以因人制宜而唔遵守。

Hoi Ming Wong:其實「初選」齋可以買Win(獨贏),就一定出事。「泛民」最錯是當初沒有要求選民劃多條三重彩,否則可以指定第二是李柱銘,第三是陳方安生。

Kasan Chow:「泛民」有備忘錄白紙黑字寫鰷臚G高票者替補,都有得「DQ」咁惡,咁人大釋法,「泛民」又嘈乜春呢?

資料來源:facebook

整理:香港文匯報記者 陳庭佳

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻