logo 首頁 > 文匯報 > 經貿訊息 > 正文

網議政事:蟲炎歪曲事實講財案 同路人踢爆

2018-03-04
■右圖:姚松炎近日發帖被同路人恥笑。 網上截圖■右圖:姚松炎近日發帖被同路人恥笑。 網上截圖

在疫苗爭議中,大家都可以看到「偽專家」對社會的為害比無知者更甚。代表反對派參加立法會九龍西補選的姚松炎經常掛出「專家」的頭銜,事實就以似是而非的數據誤導市民,像新年度財政預算案公佈後,他就聲稱「香港賣地的所有收入都不會用在民生支出」,就連反對派同路人、「人民力量」前主席劉嘉鴻也睇唔過眼,話只要一打開今年財政預算案,就知鶡鴗H(仁)兄鵅u見地」係幾咁令人失笑。

姚松炎近日發帖推銷其「合作社房屋」建屋的政綱。為加強說服力,佢就話特區政府賣地所得的金錢「都會直接撥入基本工程儲備基金」,只會用來「興建基建大白象工程」,不單對民生沒有幫助,且「百害而無一利」,「租金、樓價及舖租都會因為地價通通上升,造成百物騰貴的境況。......土地賣得愈貴,大家的生活愈痛苦」云云。

如果係一個普通市民,講洢Y無妨鵅A但佢既然自稱這方面的專家,又係代表反對派參加今次立法會補選鴾H,仲公開發表呢齯ㄩ氻ㄨ磟あ雱馴錯誤翵末蛂A就實在太不負責任了。身為「同路人」嚗B嘉鴻就發帖,不點名批評姚松炎呢個講法。

劉嘉鴻鰫咫元隉G「有位人(仁)兄,先姑隱其名,不停『好有見地』咁話『賣地收入並不會用在民生支出』,因為『政府賣地所得的金錢都會直接撥入基本工程儲備基金,只會用來興建基建大白象工程』。我一聽就已經覺得唔妥。」

劉嘉鴻:從來撈埋一條數

他解釋,「政府財政儲備底下一般賬目同鶪K個基金,從來都係撈埋一條數,幾時分得咁開?難道呢位人(仁)兄有咩高見?何況就算法例寫灠簹鬙u有特定用途,一樣可以改法例。唔改得法例選你入去做議員托×呀?」

所謂「有圖有真相」,劉嘉鴻上載鷞w算案的相關內容,直言:「只要一打開今年財政預算案,就知鶡鴗H(仁)兄鵅y見地』係幾咁令人失笑。圖中係2018 / 19年預算劈頭第一頁。大家見唔見到,『基本工程儲備基金』來年會轉撥800億出去,其中774億會去『政府一般收入賬目』。」

他質疑姚松炎:「請問呢774億唔係做民生係做咩鴭O?『基本工程儲備基金』來年預計會有1,299億收入,就係來自賣地,請問你話鶷{行法例下賣地收入會唔會用鬘薔秅銗X呢又?」

網民「Henry Lau C」就留言揶揄姚松炎:「好多左膠最鍾意玩弄數字,你花少D(齱^時間就中計。」劉嘉鴻則嘆道:「但係呢單講足成個月,仲當係發現新大陸謘I」

香港文匯報記者 羅旦

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻