logo 首頁 > 文匯報 > 財經專題 > 正文

李嘉誠金句

2018-03-17
■年屆90的李嘉誠昨宣佈5月退休。 法新社■年屆90的李嘉誠昨宣佈5月退休。 法新社

睇投資

■「咁多年薛痝ㄜ禶|佔股東的便宜,M個係我做人的原則。」

■「自己開始做生意時一心一意,永遠唔呃人,行正路,正路一樣有條路你行。」

■「至於走資,我只能夠講,(那些人)連一般經濟知識都無先講鑨洁C」

睇樓市

■「例如一個大學未畢業的男仔,佢女朋友同佢講如果你無樓我唔同你結婚,如果我係鶩茖k仔,我會同佢講你趁M家搵過第二個。」

■「樓買薯萓穔L問題,未來利息會加,但我睇唔出會加到離離譜譜,加2%至3%已經不得了」

■「做生意個個都想減稅,咁多年薛痝ㄧ雈[礸|,教育醫療方面固然係重要,但房屋的問題現在已水浸眼眉,居屋好,公屋好,都要起多齱v

睇政治

■「如果我有資格投票,投習主席連任多一期,我會投畀佢。」

■「香港人有時如果要求得太多,政治的浀h數都要compromise(妥協)。」

■「我認為林太做得好好,佢已經全心全力為香港做事,批評人容易,但做就好困難,我相信佢工作的時間比你同我都長。」

睇退休

■「如果一間公司做到咩炡ㄖM個顧問去做,咁我點解要辭職呢」

■(會唔會出自傳﹖)「我如果講真話,會得罪好多朋友,但講假話我又唔想。」

■(Richard會唔會加入長和﹖)佢唔會,Richard現在大把生意。我畀佢的錢足夠佢現在的生意好多倍。 ■整理:莊程敏

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻