logo 首頁 > 文匯報 > 港聞 > 正文

【網議政事】鴿黨涉無牌籌款 「惡過陀地」狂罵警員

2018-05-16
■陳雲生指民主黨的籌款人員「遭警察截查時竟發爛渣狂罵警員,態度差劣有如爛仔,惡過陀地」。 陳雲生fb截圖■陳雲生指民主黨的籌款人員「遭警察截查時竟發爛渣狂罵警員,態度差劣有如爛仔,惡過陀地」。 陳雲生fb截圖

反對派向來都鍾意非法籌款,已經夠晒惡,但俾警察截查時仲可以發爛渣,咁就唔係一般鼢c。屯門區前區議員、民建聯的陳雲生近日就鐪acebook貼片貼相,話民主黨鬗椌虪撓g批准就向公眾籌款,更「惡過陀地」,「遭警察截查時竟發爛渣狂罵警員,視法紀如無物,態度差劣有如爛仔!」唔少網民都大鬧民主黨班人係「大種乞兒」、目無法紀,要求警方執法拉人,唔好畀佢]破壞法治。 ■香港文匯報記者 甘瑜

根據陳雲生貼出麍菕A個擺鷁鬊巀w款檔位有兩三個工作人員,棟住鴿黨立法會議員尹兆堅嚘X號。鰬q十幾秒齔u片入面,就見到有警察上前查問,其中一個荈礎潃m鴾H就鬧個警察,仲對佢手指指。

陳雲生貼相 街檔插堅旗

除鰴窄野苃控o呢班人「惡過陀地」,民建聯北區支部社區幹事柯倩儀亦留言形容佢]「目無法紀」。唔少網民都狠批呢種非法籌款鵀甈陛C「Hung Wai」批評︰「(民主黨)不如改名叫乞兒黨。」「Tze Ming Sin」揶揄︰「香港乞兒都勁個(過)人,香港民主萬萬歲。」

「Amy Chan」也狠批︰「佢地(])重(仲)衰過爛仔,我一定唔會捐款俾(畀)佢地(])!」

網民斥乞兒黨衰過爛仔

「Siu Hung Yiu」質疑︰「民主黨可以通街乞錢,又不用申報,咁尹兆堅係議員,點可以咁做!」「Raymond Wu」表示︰「法治社會不容任何人士假借任何組織名譽(義)未經申請籌款,以杜絕騙徒行騙 ! 這是人權自由民主社會應要維護的法治精神!」

好多網民都支持警方嚴正執法。「Alex Chow」話︰「警察應該直接拘捕佢],告佢]行騙罪!」「James Chong」表示︰「無申請?拉啦!理佢乜Q黨?執法嗎!」「Connie Tang」亦話︰「要嚴正執法,不可以比(畀)齯H靠大聲就過關!」

「Neo Lam」揶揄︰「晤(唔)比(畀)佢犯法仲得了?民主黨喎!犯鰲X拾(十)年法,你今日話佢犯法?佢]奉旨行乞架(謘^嘛,不過唔知奉邊個旨?」

根據《簡易程序治罪條例》(第二百二十八章)第四(17)(ii)條,任何人無合法權限或解釋而在公眾地方為非慈善用途進行籌款活動,即屬違法,可處罰款500元或監禁3個月。

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻