logo 首頁 > 文匯報 > 香港專題 > 正文

82%網民不滿梁天琦煽暴竟脫罪

2018-05-21

香港文匯報訊(記者 甘瑜)「本土民主前線」前發言人梁天琦在旺角暴亂案件中,並非所有罪名都成立,財經網站《經濟通》和免費報章《晴報》在上周五宣判當日就舉辦網上民調︰「(20)16年旺角騷亂事件陪審團今(上周五)裁定梁天琦一項暴動罪成,煽惑暴動罪不成立。你滿意裁決嗎?」 截至昨晚約11時,共有780名網民投票,不滿意者佔82%(見圖),僅得16%表示滿意,不少人都留言表示對梁天琦在煽惑暴動脫罪感到不解。

網民「Nordost」就節錄了旺暴當晚梁天琦的兩段說話,一是「你快囓s民主黨、社民連、『人民力量』、工黨,叫佢]全部出晒謊骨麆捸A×,好×多黨呀,仲有乜鬼洇r,有選舉鵅A邊鬼個呀,佢都可以咁樣玩謘A叫佢快鷯all 30條友出虧O護市民啦,×!」

二是「我]呢度係『本土民主前線』,如果你]接受我]呢個城市有班『城管』、『公安』可以隨時趕走人,你]唔係香港人。如果你係香港人,請留鰜蛂y守護返』自己麉陞哄A保護自己鴾憭ヾA自己麉陞哄A自己齔騛D。呢條街道係屬於香港人,唔係屬於『城管』、『公安』。佢]份糧係香港人交稅出鵅A佢]服務麉Y香港人,所以如果你]唔願意屈服係『公安』同『城管』之下,就留魒魽]度),我]『本民前』會一直留魒魽]度)。」

「Nordost」質疑,在梁天琦說了以上說話後,發生了暴力事件,梁天琦本人亦「瘋狂襲警」,質疑「『湖北琦』都唔算『煽動暴亂』?」

「吹晒雞都唔係煽暴?」

「路人乙」留言說︰「佢冇煽惑暴動?吾(唔)通市民在電視機新聞報導(道)中,睇到個(鶠^個叫人衝擊警方防線既(鵅^吾(唔)係佢黎(薄^?咁既(鵅^判決,當然係吾(唔)滿意啦!」

「catblack」亦表示︰「吹晒雞,拍晒片咁樣都唔係煽惑暴動?或者我要返小學重新學過閱讀理解。」

「mm」亦疑惑︰「唔係梁天琦煽,即係邊個煽呀?冇人煽,即係暴動係大自然現象?」

讀文匯報PDF版面

新聞排行
圖集
視頻